Nu på fredag 21/5 kl 17-20:00 så kör vi streetracing på mantorp strippen.
Lite enkla regler.
*öppet för alla gatbilar *Max 95db *201m utan tidtagning *Heltäckande klädsel *Inga läckage från bilen *Följ funktionärs anvisning *Förarmöte kl 17:00 och 18:00
Kör försiktigt till och från banan. inget bus i depåer max 30kmh på mantorp´s område infart via dragracingdepån/gunnes-väskor kör försiktigt!
Tror inte de blir så glada om man driftar på strippen Kan nog bli svårt att komma under 95db med öppen wg också Men jag kommer dit och kör så länge jag får iaf
Ta ut kärrorna och rasta dom lite lagom till sommaren ffs!
Blir så trött att folk ofta inte dyker upp på dessa korrekt arrangerande evenemang. Hade jag bara haft bil hade jag kört, nu kommer jag och kollar och siktar på att köra senare i sommar!
va är de för larv då!? spelar de nån roll vad du kör för tid? roligare o piska folk så dom får fundera på tiden!!! När vi har dragrace körning en heldag kommer du då?? då är de tidtagning o du kommer vara sur när du kommer i mål o kostaterar att en jänk plock dej med flera sec!? (ta de med lite ironi )
Kolla www.5100.se så ser du att vi arangerar torsdags körningar med tidtagning, välkommen att komma då, du är även välkommen att köra på detta arrangemang som är ett komplement till våra "riktiga" körningar
mvh peter
på den åttonde dagen skapade gud volvon för att hålla alla idioter borta från opel