4002
Sök

Köpråd för schysst ljud i kupén !

39 Inlägg
19 maj 2010
Trådstartare
evilaudio skrev:
RazJap skrev:
Softis skrev:

Ja, den skulle jag nog byta om jag var du. Den har bara 1 lågnivå vilket är lite tråkigt.

Den här kanske skulle duga åt dig? http://www.pixmania.se/se/se/2826835/ar … ePromo=oui

Den har allt du kan tänkte dig och lite till smile

Varför är jag så skeptiskt till allt som inte heter Sony ? =P jag hade en sony tidigare och den va så jäkla bra enligt mig då kan ju ha fel ^^

sonys lågnivåsignal har aldrig varit bra enligt mig..

Som sagt det vet du garanterat mycket bättre än mig men för mig som vanlig Svensson användare blev jag jävligt imponerad när man tryckte in funktionen X-Plode blev helt annat ljud i högtalarna, har inte konkurrenterna nån liknande funktion och vet nån egentligen va funktionen gör.

1 727 Inlägg
19 maj 2010
X-plod, Bass eq, wooferkick, boost är bara funktioner som får produkter att spela över sin gräns.
Bra grejjor har inte sådanna knappar. smile

Bege dig istället till en shop som kan dema lite ljud(helst i bil) så du får en uppfattning av vad DU tycker är bra.
Där kan du dessutom få tips hur montering kan göras i DIN bil.

Och bra ljud behöver inte kosta skjortan, eller rätt ljud för pengarna heter det....wink

Pierre

Shopen med personligt engagemang. Handla i WEBSHOPEN
Bilstereotidning på nätet: LÄS!
Seastreams Garage på FACEBOOK
Motorshow i Kungsängen på FACEBOOK

39 Inlägg
19 maj 2010
Trådstartare
hmm köpa riktigt schysta 6x9or istället och köra dubbla uppsätningar 5,25or ett par i dörrarna och ett par i hathyllan tillsammans med 6x9orna och sen ett bra 4kanalsteg på det borde väl funka ?

16 197 Inlägg
19 maj 2010
RazJap skrev:
hmm köpa riktigt schysta 6x9or istället och köra dubbla uppsätningar 5,25or ett par i dörrarna och ett par i hathyllan tillsammans med 6x9orna och sen ett bra 4kanalsteg på det borde väl funka ?

VA??   hur tänkte du nu?

"Testar man inte så får man aldrig veta"

39 Inlägg
19 maj 2010
Trådstartare
evilaudio skrev:
RazJap skrev:

VA??   hur tänkte du nu?

Funderar på att strunta i ett rejält baselement i skuffen  och köra på bättre 6x9or i hathyllan?
och sen ett 4kanals steg att driva 6x9or och 5,25orna med .

Sök