Eftersnack: Västerås träffen 22/5

Fryxell
23 maj 2010 · 189 Inlägg

Turtleboy skrev:
En riktigt lyckad träff.
Bara surt där med polisen som besikta bilar vi ville bli stoppade med Forden o driva me polisen men dom tog en Vette istället...... tråkmonsar

möjligtvis inte en svart c6a?

///M
TimeZone Edvardson
23 maj 2010 · 48 Inlägg

Grymt roligt smile, stort creds till Griffin.

"Du får aldrig en andra chans att göra ett första intryck"
symhonyy Ängel med svarta vingar
23 maj 2010 · 6 Inlägg

Det va första gången jag o polaren va på denna träff o vi va mycket nöjda smile) mycket bilar o mycket folk..

Mina bilder finns i mitt galleri smile)

Thunderbird88 A small step for Sloth, a giant leap for Slothkind
23 maj 2010 · 3 929 Inlägg

Turtleboy skrev:
En riktigt lyckad träff.
Bara surt där med polisen som besikta bilar vi ville bli stoppade med Forden o driva me polisen men dom tog en Vette istället...... tråkmonsar

Din truck var så jäkla cool!!!
Var kul att du kom dit med tom truck, åkte iväg med trucken helt fullastad av folk! lol

Kolla gärna in min garage tråd - Garaget Zoo! - http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=203067
Dodge Viper GTS "Huggormen" (1998)
Ford Thunderbird "Procharged 306" (1988)
Dennan900GL Finntrollet
23 maj 2010 · 640 Inlägg

Thunderbird88 skrev:

Turtleboy skrev:
En riktigt lyckad träff.
Bara surt där med polisen som besikta bilar vi ville bli stoppade med Forden o driva me polisen men dom tog en Vette istället...... tråkmonsar

Din truck var så jäkla cool!!!
Var kul att du kom dit med tom truck, åkte iväg med trucken helt fullastad av folk! lol

hahah ja den var ball! cool

Jo vars.
Fredds
23 maj 2010 ·
Rock-Star
23 maj 2010 · 2 982 Inlägg

vilka var arrangörerna?
det var en jäkla bra träff men fan så grisigt när alla skulle åka iväg samtidigt för att polisen kom...
och det bästa var att ingen visste vart man skulle.
men najs i övrigt.

DarKMaNs Snabbast går först i kön
24 maj 2010 · 146 Inlägg

theBIGburner skrev:

gle skrev:

Emma_88 skrev:
vi hade planerat  att åka från Gävle till Västerås i går och sagt och gjort så gjorde vi det. för vi viste att det brukar bli mycket bilar och trevligt folk och så.
När vi väll var framme och svängde in på parkeringen för att leta parkering eftersom det var mycket folk och bilar så var det svårt att veta vart man ska parkera. och plötsligt dökk bilinsperktören fram och stoppa mig,  hejsan sa han... jag tänkte vaafan är de nu rå... kul första vesit med bilen i västerås och fort man kommer in på parkeringen så kommer en såndär jävel...
Han fråga körkort, blåskontroll och sen gick han runt och titta på bilen.. och till slut hittade han på 3 st småsaker att gnälla på.. helt jävla värdelösa saker att gnälla på.. men han hitta vell inga "riktiga" fel så han var vell tvungen att hitta något?  ... hur i helvete kan bilinsperktörena tycka att de är så jävla roligt att förstöra en bilträff sådär...
Annars för övrigt tycker jag det var en myket trevlig träff och så..

Fan va trisst... vad gnällde dom på då? tongue

jag behövde bara blåsa sen klagade han på att reg skylten fram inte syntes men jag sa att jag måste ha kört på något när jag parkerade tidigare på dagen och då sa han att jag bara skulle skruva fast den lite hådare,  men konstigt nog så klagade dom inte på att jag hade amerikans standard på belysningen (orange parkeringsljus i samma lampa som blinkersen & röda blinkers bak) jag var mest rädd för att ca 3 veckor tidigar så stog jag och skrek på honom på centralen, så jag hade nog lite tur att han inte kommer i håg det tongue

Ja just det jag såg dig och den trevliga inspektören och visst satt regplåten väldigt löst hehehe men det gick bra som tur var.

Audi TTs, 2015, 2.0l, 310HP
Nordicaudi.com member
Ford Mustang Fastback "BoSS" (2016)
Alfa Romeo Giulietta "Alfan" (2012)
s-holmstrom
24 maj 2010 · 22 Inlägg

Jag kom inte ens in på parkeringen innan dem stoppade mig..men när vi kom 4 bilar så var jag först av oss 4 + att polisen stod bakom en buske o lurade litevar väll därför ja blev stoppad, hoppade fram o bad mig blåsa, sen när det var ok sa han typ..
-"den biten gick ju bra.. om du nu åker o ställer dig bredbid den vita bussen där så vill jag se lite mera på bilen din.."

haha men dem har väll ett jobb som alla andra o sköta smile..

Nissan 200sx s14a "Skyline Wannabee" (1998)
DarKMaNs Snabbast går först i kön
24 maj 2010 · 146 Inlägg

Sioneer skrev:
Jag kom inte ens in på parkeringen innan dem stoppade mig..men när vi kom 4 bilar så var jag först av oss 4 + att polisen stod bakom en buske o lurade litevar väll därför ja blev stoppad, hoppade fram o bad mig blåsa, sen när det var ok sa han typ..
-"den biten gick ju bra.. om du nu åker o ställer dig bredbid den vita bussen där så vill jag se lite mera på bilen din.."

haha men dem har väll ett jobb som alla andra o sköta smile..

Men det gick vägen för dig, det blev inga andra komplikationer ?

Audi TTs, 2015, 2.0l, 310HP
Nordicaudi.com member
Alfa Romeo Giulietta "Alfan" (2012)
Ford Mustang Fastback "BoSS" (2016)
Vettemannen >>>>>JÄNKEBILSIDIOT<<<<<
24 maj 2010 · 14 082 Inlägg

Emma_88 skrev:
vi hade planerat  att åka från Gävle till Västerås i går och sagt och gjort så gjorde vi det. för vi viste att det brukar bli mycket bilar och trevligt folk och så.
När vi väll var framme och svängde in på parkeringen för att leta parkering eftersom det var mycket folk och bilar så var det svårt att veta vart man ska parkera. och plötsligt dökk bilinsperktören fram och stoppa mig,  hejsan sa han... jag tänkte vaafan är de nu rå... kul första vesit med bilen i västerås och fort man kommer in på parkeringen så kommer en såndär jävel...
Han fråga körkort, blåskontroll och sen gick han runt och titta på bilen.. och till slut hittade han på 3 st småsaker att gnälla på.. helt jävla värdelösa saker att gnälla på.. men han hitta vell inga "riktiga" fel så han var vell tvungen att hitta något?  ... hur i helvete kan bilinsperktörena tycka att de är så jävla roligt att förstöra en bilträff sådär...
Annars för övrigt tycker jag det var en myket trevlig träff och så..

Jag vet ju inte om det fanns tillstånd för denna träff och fanns det inte det så vill dom nog avstyra eller småretas och förstöra tillställningen. Kan tänka mig att det var så.

/Benny

Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!
Chevrolet Corvette C4 "RÖDA FARAN" (1986)
Pontiac Trans Am GTA "PIZZARÄCERN" (1987)
Thunderbird88 A small step for Sloth, a giant leap for Slothkind
24 maj 2010 · 3 929 Inlägg

Finns det inget sätt att få tillstånd för denna träff?
Allt folk skötte ju sig utmärkt! bara lite nedskräpning men ingen skadegörelse eller något sånt över huvud taget!
Riktigt bra folk skötte sig må jag säga!

Kolla gärna in min garage tråd - Garaget Zoo! - http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=203067
Ford Thunderbird "Procharged 306" (1988)
Dodge Viper GTS "Huggormen" (1998)
Rock-Star
24 maj 2010 · 2 982 Inlägg

Thunderbird88 skrev:
Finns det inget sätt att få tillstånd för denna träff?
Allt folk skötte ju sig utmärkt! bara lite nedskräpning men ingen skadegörelse eller något sånt över huvud taget!
Riktigt bra folk skötte sig må jag säga!

måste hålla med!

s-holmstrom
24 maj 2010 · 22 Inlägg

DarKMaNs skrev:

Sioneer skrev:
Jag kom inte ens in på parkeringen innan dem stoppade mig..men när vi kom 4 bilar så var jag först av oss 4 + att polisen stod bakom en buske o lurade litevar väll därför ja blev stoppad, hoppade fram o bad mig blåsa, sen när det var ok sa han typ..
-"den biten gick ju bra.. om du nu åker o ställer dig bredbid den vita bussen där så vill jag se lite mera på bilen din.."

haha men dem har väll ett jobb som alla andra o sköta smile..

Men det gick vägen för dig, det blev inga andra komplikationer ?

Njae åkte på o göra en reg,besiktning inom en månad han gillade inte att grenrör,turbo o några smågrejjer var utbytt..
o så tyckte han inte om att rutorna var tonade fram.... sad

Nissan 200sx s14a "Skyline Wannabee" (1998)
farthindret Gislaved ArselBlanka
24 maj 2010 · 118 Inlägg

tyckte det var en lyckad, kväll , mycket bilar tyckte ja de va, vart några pilsner tongue

//fartiZ
Griffin200sx westaroze.se
25 maj 2010 · 272 Inlägg

Tackar för alla Credz och lyckad träff det är ju som sagt ni som gör träffen inte jag=).
Utan er är det ingen träff.

Tanken är 2 till  innan sommaren är slut. och förhoppningsvis en Crusing om det går att styra upp vettigt men så är tanken.



Söker Överblicks Bilder om någon har?

Mvh Griffin Www.Westaroze.se

Audi A4 2.0Tdi "S-line" (2008)
Griffin200sx westaroze.se
25 maj 2010 · 272 Inlägg

Residence skrev:

Thunderbird88 skrev:
Finns det inget sätt att få tillstånd för denna träff?
Allt folk skötte ju sig utmärkt! bara lite nedskräpning men ingen skadegörelse eller något sånt över huvud taget!
Riktigt bra folk skötte sig må jag säga!

måste hålla med!

Nedskräpningen plockade Eldsjälar bort innan natten var slut.


Jadu lagligt är en tanke jag har. Detta är ju privat mark  tror jag om jag ej minns fel.
och ska försöka luska på detta. Men om det blir redan iår att få det lagligt kan jag ej svara på..


mvh griffe

Audi A4 2.0Tdi "S-line" (2008)
Thunderbird88 A small step for Sloth, a giant leap for Slothkind
25 maj 2010 · 3 929 Inlägg

Griffin200sx skrev:

Residence skrev:

Thunderbird88 skrev:
Finns det inget sätt att få tillstånd för denna träff?
Allt folk skötte ju sig utmärkt! bara lite nedskräpning men ingen skadegörelse eller något sånt över huvud taget!
Riktigt bra folk skötte sig må jag säga!

måste hålla med!

Nedskräpningen plockade Eldsjälar bort innan natten var slut.


Jadu lagligt är en tanke jag har. Detta är ju privat mark  tror jag om jag ej minns fel.
och ska försöka luska på detta. Men om det blir redan iår att få det lagligt kan jag ej svara på..


mvh griffe

Verkligen!?
Vad finns det att klaga på då!?

Det var absolut INGEN skadegörelse, ingen nedskräpning om dom som höll i det plockade upp allt!
Det är utanför bebyggelser så oljud kan folk inte klaga på, även om det inte lät så högt heller!
Folk har en trevlig stund och allt är helt kolugnt!

Detta borde man få tillstånd för, fan kolla på alla festivaler i Västerås, ingen av dom är skräpfri.
Skräpet ligger tungt över hela västerås en hel vecka efter festivalen, detta är tillbaka till helt normal dagen efter (städas på natten).

Kolla gärna in min garage tråd - Garaget Zoo! - http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=203067
Ford Thunderbird "Procharged 306" (1988)
Dodge Viper GTS "Huggormen" (1998)
Ghibli
26 maj 2010 · 57 Inlägg

Griffin200sx skrev:

Residence skrev:

Thunderbird88 skrev:
Finns det inget sätt att få tillstånd för denna träff?
Allt folk skötte ju sig utmärkt! bara lite nedskräpning men ingen skadegörelse eller något sånt över huvud taget!
Riktigt bra folk skötte sig må jag säga!

måste hålla med!

Nedskräpningen plockade Eldsjälar bort innan natten var slut.


Jadu lagligt är en tanke jag har. Detta är ju privat mark  tror jag om jag ej minns fel.
och ska försöka luska på detta. Men om det blir redan iår att få det lagligt kan jag ej svara på..


mvh griffe

Creds till dem som städade!!!

Mvh Oscar

Lozinmust "Unloaded"
26 maj 2010 · 1 557 Inlägg

Ghibli skrev:

Griffin200sx skrev:

Residence skrev:

måste hålla med!

Nedskräpningen plockade Eldsjälar bort innan natten var slut.


Jadu lagligt är en tanke jag har. Detta är ju privat mark  tror jag om jag ej minns fel.
och ska försöka luska på detta. Men om det blir redan iår att få det lagligt kan jag ej svara på..


mvh griffe

Creds till dem som städade!!!

Mvh Oscar

Anti-creds till de alla som gav städarna mer jobb. Man ska alltid se det negativa, ifall man är ifrån gnällbältet iaf big_smile

"When innovation meets passion!"
BMW 530i "Static Vikings" (1989)
BMW 318is "Class II" (1994)
BMW Z3 2.8 Coupé "Dennis And The Dicks" (1998)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang