Emma_88 skrev:
vi hade planerat att åka från Gävle till Västerås i går och sagt och gjort så gjorde vi det. för vi viste att det brukar bli mycket bilar och trevligt folk och så.
När vi väll var framme och svängde in på parkeringen för att leta parkering eftersom det var mycket folk och bilar så var det svårt att veta vart man ska parkera. och plötsligt dökk bilinsperktören fram och stoppa mig, hejsan sa han... jag tänkte vaafan är de nu rå... kul första vesit med bilen i västerås och fort man kommer in på parkeringen så kommer en såndär jävel...
Han fråga körkort, blåskontroll och sen gick han runt och titta på bilen.. och till slut hittade han på 3 st småsaker att gnälla på.. helt jävla värdelösa saker att gnälla på.. men han hitta vell inga "riktiga" fel så han var vell tvungen att hitta något? ... hur i helvete kan bilinsperktörena tycka att de är så jävla roligt att förstöra en bilträff sådär...
Annars för övrigt tycker jag det var en myket trevlig träff och så..
Jag vet ju inte om det fanns tillstånd för denna träff och fanns det inte det så vill dom nog avstyra eller småretas och förstöra tillställningen. Kan tänka mig att det var så.
/Benny
Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!