lägsta rekomenderade delning på de drivers jag använder är 1700hz så man får ju helt enkelt testa sig
Faital HF104 1" kompressionsdriver?? Är väldigt nyfiken på att höra hur Faital låter! Sugen på att prova deras 18" om det blir ytterligare ett par Kräm BHX-1 subbar...
Antonicracing skrev:
Har ganska stort PA intresse och arbetat inom området med hehe
Samma här..
Som du säger så är det inget line-array utan han använder bara 4st 1"kompressionsdrivers med Waveguidehorn
lägsta rekomenderade delning på de drivers jag använder är 1700hz så man får ju helt enkelt testa sig
Faital HF104 1" kompressionsdriver?? Är väldigt nyfiken på att höra hur Faital låter! Sugen på att prova deras 18" om det blir ytterligare ett par Kräm BHX-1 subbar...
Antonicracing skrev:
Har ganska stort PA intresse och arbetat inom området med hehe
Samma här..
Som du säger så är det inget line-array utan han använder bara 4st 1"kompressionsdrivers med Waveguidehorn
å som ja skrev förut så kvittar de för min del vad ni kallar de för jag kommer spela "brallorna" av de flesta.
har varit lite dåligt med uppdatering sista tiden pga att ja varit sjuk å inte orkat ta mig till garaget men nu kommer de några bilder iaf så håll till godo.
Jag förstår att bilen är gjord för show men hur kommer det att låta i bilen när du kör med den,tänkte bara när du har mellanregisterlådan bakom baslådan?