"en bil utan stereo är som en cykel utan trampor"
QuattroMartin skrev:Okejs,aah men dom är lite overkill för mej hah :pFår bli att köpa ett par såna och prova, funderade på att köpa på vallåkra men det blev inte av
evilaudio skrev:QuattroMartin skrev:Okejs,aah men dom är lite overkill för mej hah :pFår bli att köpa ett par såna och prova, funderade på att köpa på vallåkra men det blev inte av Dock är det så att vill man ha horn som spelar både HÖGT och låter bra så kostar de ju en slant .
QuattroMartin skrev:evilaudio skrev:QuattroMartin skrev:Okejs,aah men dom är lite overkill för mej hah :pFår bli att köpa ett par såna och prova, funderade på att köpa på vallåkra men det blev inte av Dock är det så att vill man ha horn som spelar både HÖGT och låter bra så kostar de ju en slant .Jo, så är det ju med det mesta :p Och dina spelade ju så de nästan snärtade i ansiktet :p
evilaudio skrev:gomorron gott folk. tills i början av nästa vecka så borde min ombyggnad i garaget vara klar å efter de så fortsätter galenskaperna
Putteliten skrev:Du fick min röst i alla fall!
Lina- skrev:Jag gick in & röstade för ljudbygget, inte för bilen. Vad blir vinsten om du vinner?
Michkijn skrev:Lina- skrev:Jag gick in & röstade för ljudbygget, inte för bilen. Vad blir vinsten om du vinner?Tror att han får sjunga valfri karaokelåt på "festen"
Futopia skrev:Michkijn skrev:Lina- skrev:Jag gick in & röstade för ljudbygget, inte för bilen. Vad blir vinsten om du vinner?Tror att han får sjunga valfri karaokelåt på "festen" Det är nog mer ett straff än ett pris då han sjunger lika illa som han tycker om volvo.