3233
Sök

Inför: Midsommar bilfest, Skeppsgården/ Valdemarsvik 26/06 2010 kl 16.30

4 637 Inlägg
17 juni 2010
Hoppas att det kommer många även fast jag kanske inte kommer. Verkar trevligt och välarrangerat!
Senast redigerat av EmilHammarlund (17 juni 2010)

61 Inlägg
18 juni 2010
Mattss0n skrev:
Intresset verkar svalt tongue

Ja det verkar vara en volvoträff här smile ,ser bara volvobilar som har anmält sig här roll
Senast redigerat av Dennis45 (18 juni 2010)

Audi 90 quattro "Jakari Dream Team"

602 Inlägg
18 juni 2010
Trådstartare
Dennis45 skrev:
Mattss0n skrev:
Intresset verkar svalt tongue

Ja det verkar vara en volvoträff här smile ,ser bara volvobilar som har anmält sig här roll

nädå lite alla möjliga sorters bilar har anmält sig pm till mig smile

274 Inlägg
18 juni 2010
Hoppas ja kan komma ner ändå...

Forummoderator
10 576 Inlägg
18 juni 2010
Volvo-lollungen skrev:
Nu börjar tråden dö lite hmm skriv gärna om ni undrar över något smile jag har fixad med band nu smile det blir 2 st Rockabilly band varav ett är the Gearheads big_smile tror att det kommer bli en grymt trevlig kväll

Skärpning här! Det är inte tillåtet att bumpa trådar med meningslösa inlägg.  Majoriteten av dina inlägg i denna tråden är just sådana.

Forumet är inte en chat, du har redan informerat om träffen, det räcker.  fortsätts det bumpas så låses tråden.

-=[Performance by Torpis]=-
Elbil på riktigt - mina minnesanteckningar
-=Lite roligt att de som absolut inte har tid att pausa för att ladda sin elbil har tid att vara online på Garaget 24/7=-

1 738 Inlägg
18 juni 2010
torpis skrev:
Volvo-lollungen skrev:
Nu börjar tråden dö lite hmm skriv gärna om ni undrar över något smile jag har fixad med band nu smile det blir 2 st Rockabilly band varav ett är the Gearheads big_smile tror att det kommer bli en grymt trevlig kväll

Skärpning här! Det är inte tillåtet att bumpa trådar med meningslösa inlägg.  Majoriteten av dina inlägg i denna tråden är just sådana.

Forumet är inte en chat, du har redan informerat om träffen, det räcker.  fortsätts det bumpas så låses tråden.

Fan vad larvigt!!!!! vad har garaget för moderatorer igentligen??? Ni tar bort intresanta trådar i forum och lägger upp sämsta rekomendationer filmer.

Tjejen har ju satsat stort inför denna träff med priser o live band m.m. Klart tråden måste få kunna uppdateras ständigt för att folk ska kunna se att det är en träff på gång, kanske inte är alla som letar bil träffs trådar längst ner på forumsidorna när dom inte uppdateras!! Sluta larva er nu o tänj lite på era gränser för garaget.org börjar bli en sjukt larvig sida med sina fjant regler!!!

Skulle inte förvåna mig om jag får en varning nu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Senast redigerat av 940RDALLE (18 juni 2010)

602 Inlägg
19 juni 2010
Trådstartare
940RDALLE skrev:
torpis skrev:
Volvo-lollungen skrev:

Fan vad larvigt!!!!! vad har garaget för moderatorer igentligen??? Ni tar bort intresanta trådar i forum och lägger upp sämsta rekomendationer filmer.

Tjejen har ju satsat stort inför denna träff med priser o live band m.m. Klart tråden måste få kunna uppdateras ständigt för att folk ska kunna se att det är en träff på gång, kanske inte är alla som letar bil träffs trådar längst ner på forumsidorna när dom inte uppdateras!! Sluta larva er nu o tänj lite på era gränser för garaget.org börjar bli en sjukt larvig sida med sina fjant regler!!!

Skulle inte förvåna mig om jag får en varning nu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tack för ditt fina inlägg smile Nu får ni alla hjälpa mig att hålla igång tråden tongue då jag blivit typ handykapad på sätt o vis. så ställ gärna många frågor smile för dem får jag svara på.  mvh Vera

602 Inlägg
20 juni 2010
Trådstartare
ludde86 skrev:
jag och ca 45 bilar från skåne vill anmäla oss för träffen om det är ok.

jodå smile jätte kul att ni så många som vill komma. Ska reservera plats åt er på utställnings området så att ni kan stå tillsammans.Är ni 100 på att ni kommer?  mvh Vera Duhen
Senast redigerat av Volvo-lollungen (20 juni 2010)

9 Inlägg
20 juni 2010
verkar som om det kan bli något detta kommer vara i stugan på lördagen så får väll smyga mig förbi
har jag fattat rätt att det ska hållas i skepsgården på skolans gräsplan typ ? mvh filip

602 Inlägg
22 juni 2010
Trådstartare
erlingborn2 skrev:
verkar som om det kan bli något detta kommer vara i stugan på lördagen så får väll smyga mig förbi
har jag fattat rätt att det ska hållas i skepsgården på skolans gräsplan typ ? mvh filip

jajemen de har du fattat rätt smile det är dock inge skola längre men en gästgiveri o krog. Du e jätte välkommen

142 Inlägg
22 juni 2010
Japp får se vilka man får me sig från Linköping..
Hur dags vill du att jag kommer..??det kan du ta i ett mail till mig..

947 Inlägg
23 juni 2010
får se om ja dyker upp om jag nu inte är för bakis tongue

602 Inlägg
24 juni 2010
Trådstartare
Black_Ghost skrev:
Japp får se vilka man får me sig från Linköping..
Hur dags vill du att jag kommer..??det kan du ta i ett mail till mig..

Om du ska vara med o hjälpa till vore det bra om du kom en eller två timmar innan det börjar smile mvh Vera

Former E82 User
140 Inlägg
24 juni 2010
bor ju bara någon mil ifrån så det blir väl att titta förbi, om man vill ställa ut utan att anmäla sig, vart tar man vägen där nere då?

155 Inlägg
25 juni 2010
Vill gärna komma men de för långt bort sad sad

602 Inlägg
25 juni 2010
Trådstartare
Qbone skrev:
bor ju bara någon mil ifrån så det blir väl att titta förbi, om man vill ställa ut utan att anmäla sig, vart tar man vägen där nere då?

Det är bara att anmäla sig pm till mig. Är som en stor gräsplan därnere där alla som ställer ut får stå. annars så är det bara att köra dit så får du nummer o plats vid ingången:) mvh Vera
Senast redigerat av Volvo-lollungen (25 juni 2010)

4 637 Inlägg
25 juni 2010
Hanna86 skrev:
Alltså det är ju roligt att du har försökt att skapa bilträffar i Viken men känns lite som att det kanske är dags att ge upp den idén eftersom det aldrig har blivit något vidare värst bra resultat av träffarna o tyvärr så känns den här sista lite väl desperat!

Får se om denna träffa kommer bära eller brista som det heter, jag tror tyvärr på det sist nämnda

Lycka till!

Tror hon kan lyckas bra, verkar välplanerat och bra.
Själv har jag dock lite att greja med under helgen och så kanske man åker på att jobba om solen fortsätter att torka ut blommorna. sad Jaja, tjänar bra på att jobba helg iaf...

14 Inlägg
25 juni 2010
kanske dyker upp tongue

602 Inlägg
25 juni 2010
Trådstartare
rallynicke skrev:
kanske dyker upp tongue

Du är jätte välkommen big_smile verkar bli kanon de här wink några fler som vill komma?
nu är det bara att hoppas på riktigt sommarväder imorgon big_smile
Glad midsommar på er allihopa förresten cool
Senast redigerat av Volvo-lollungen (25 juni 2010)

274 Inlägg
25 juni 2010
Sorry Vera att ja inte kan komma nu heller:( Glad midsommar på dig iaf

Sök