Jag och min kompis var så nyfikna så att vi inte kunde vänta jag ringde upp båda ägarna och vi träffades båda bilarna är provkörda både allmänväg,motorväg och buskörning.
Första bilen M3 E46 KN Filter moddad ECU:
Sitter i bilen startar och hör ett fint motorljud låter ganska speciellt, Älskar interiören helt underbar skriker Tysk kvalite börjar köra fin styrning svänger in på motorvägen börjar gasa lite fin respons fartmätaren bara går och går blir tvungen att bromsa tillslut åker en bit är imponerad av bilen. I stan går den fint och får uppmärksamhet. Kör en bit utanför stan och det dyker upp en rondell jag gillar att köra brett så ni vet nog vad som hände, Ägaren blev rädd och bad mig köra tillbaka till platsen där skylinen väntade.
Helt underbar bil både i utseende och prestanda, Funkar bra överallt från att köra till jobbet och handla till Stripp, Gatrace och Bana. Men ett minus är att den är dyr att trimma, Men den är ändå ganska billig att köpa jämfört med skylinen. Bra tider runt Nur och Tsukuba visar att bilen går att köra på bana vilket vi letar efter. Bakhjulsdriften är roligt väldigt rolig lätt att åka brett med.
Motivering: Bra och pålitlig bil i alla lägen men inte så mycket trimdelar jämfört med Skyline dyr att trimma billig att köpa, Men frågan är behöver man trimma mycket?
Japanska Monstret Skyline GTR R34 V-Spec II Blitz Nur cat bak resten orginal
Går några varv runt bilen brutal design kollar på Blitz Nur nu vill jag bara in i bilen!!
Sätter mig på högersida känns inte så bra efter ett tag lär jag mig, Ljudet är fint men låter inte alls lika speciellt som M3an men ändå brutalt ljud som man hört förut i andra bilar tex Supra MKIV och andra Skylines. På motorvägen går det bra men känns inte så säker då det känns som om man måste ta en stor risk varje gång man kör om, Jag frågade ägaren om han kände att han måste ta risk varje gång han kör om han sa att han gjorde det men bara ibland. Kändes väldigt konstigt gillar den fina skärmen i mitten som visar olika saker lekte en del med G-Mätaren, Bra att ha en fin skärm istället för en massa mätare överallt
Som många säger är interiören plastig men den är helt ok när man tänke efter hur mycket bilen kostar så känns det som om den är för dyr då de inte använt något fint inne i bilen. Prestandan är väldigt bra grymma turbosar

Fet respons som är mycket bra.
Motivering: Mycket bra bil när man pratar prestanda lätt att trimma och ganska billigt men ska man trimma som mycket som vi hade tänk så är den nog lika dyr att trimma som M3. Passar inte på allmänväg högerstyrningen påminner mig om posten

Ok man vänjer sig men man har ju sätt så många skylines som kolliderat vid omkörning så man blir lite rädd när man ska köra om. Bilen passar inte på svenska vägar. Bilen är till för race om man har den i sverige fredag till söndag
Valet: Båda bilarna är extrema och kommer bli rena monster efter att man trimmat de båda har för och nackdelar. Skylinens största nackdel är att den är högerstyrd och att den har låg kvalite. M3an är att den är dyr att trimma och att den är svår att få igenom Besiktning med överladdning. Skylinens största fördel är att den har grym prestanda och det finns mycket trim överallt. M3ans är att den passar överallt har ett bra inköpspris och har kvalite som ingen kan slå
SKYLINE GTR R34 Älskar bara den bilen men den är högerstyrd och det är inte bra i sverige skulle valt bilen om jag bodde nån annans stans
Bilen som kommer att köpas av min kompis blir självklart M3 E46!
Min första "review" förlåt om jag är agressiv mot någon av bilarna men det är vårat val. Kommentera gärna vad ni tycker Tack för alla svar!