Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!! Min youtubekanal!
Där såg det ju ganska bra ut men du har ju alldeles för mycke luft mellan skärmkanten o bakhjulet annars är det ju en riktigt snygg bil
Jo jag vet, men jag är en sån där originalfreak så långt det går. Det som sitter i motorn satt när jag köpte den men annars är den original.
/Benny
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!! Min youtubekanal!
Många var fina men jag gillade verkligen Amazonkombin!
/Benny
Grymt denna minns jag från dåtidens biltidningar. Mercan finns kvar hos en firma som övertog den 92.Avställd sen 1987. Trodde den brann upp när det brann hos byggaren Håkan Sahl.
Uppskattar mopar med men vill kunna svänga så stannar hos GM ;)
Grymt denna minns jag från dåtidens biltidningar. Mercan finns kvar hos en firma som övertog den 92.Avställd sen 1987. Trodde den brann upp när det brann hos byggaren Håkan Sahl.
Jag har oxå ett svagt minne av den när man läste tidningar på 80-talet och man satt och dreglade över alla snygga custombyggen.
/Benny
Jag har oxå ett svagt minne av den när man läste tidningar på 80-talet och man satt och dreglade över alla snygga custombyggen.
/Benny
Han hade många schyssta byggen Håkan Sahl som man minns=) Hans Red Spider var riktigt snygg,Anglian med. Fanns en annan byggare som byggde en riktigt schysst Commodore Coupé 68-69:a också, nån Gerhard nåt
Uppskattar mopar med men vill kunna svänga så stannar hos GM ;)