Hans pris är bara riktigt fantasipris dock... För 295 tusen får man en äkta SS396 eller till och med en SS454 och i samma skick som den och inte någon sketen Malibu med en 454 i sig...
Det ser inte ut att va samma lack det ser ut som att den är ljusare blå nu
Hans pris är bara riktigt fantasipris dock... För 295 tusen får man en äkta SS396 eller till och med en SS454 och i samma skick som den och inte någon sketen Malibu med en 454 i sig...
kan säga att de hänt lite med den bilen så taskit inredning är de inte längre. jäklit mycke arbete nerlagt på den. men ja det är ett fantasi pris
kan säga att de hänt lite med den bilen så taskit inredning är de inte längre. jäklit mycke arbete nerlagt på den. men ja det är ett fantasi pris
Om man kollar noga så ser man samma vita inredning som på den andra bilden
För att alla ska slippa trycka in på massa länkar och annonser så högerklickar du på bilden i annonsen, väljer kopiera bildadress, sedan klistrar du in bildadressen här t.ex http://213.132.112.104/images_full/17/1777335909.jpg, sedan markerar du hela bildadressen och trycker på Img knappen ovanför alla smilies alternativt skriver framför bildadressen och bakom så ramlar bilden in här...
Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!! Min youtubekanal!
Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!! Min youtubekanal!