Vad som hänt & vad som händer med audin från inköpet nästintill original 2009 till i dag 2013 och frammåt! nu nyaste är bygget till elmia 2014 och har mer fokus på utsidan än tidigare med blandannat kjolpaket och airrides :)
F.u.C.k!! hade lämnat framdörren öppen efter senast i garaget och såklart var nedre dörrkanten in över ett steg på stegen som stod mot väggen brevid bilen. sen när den läcker 1 bar per dygn så hade den blivit lite pressad :S Blr väll en till grej att lacka då...
Fixar lite biöder i morgon. var mest städning & torkning i bieln i dag så den kan se lite respektabel ut innuti från allt sågspån osv. vilket var allt annat än lätt att få bort :S
Fick ihop förardörren med ljudet iallafall och lite småpill fortsättning i morgon
Grejerna hämtade från lack och ser äntligen bra ut
Lite middar äntligen i bilen
Basarna, segt som fan att en upphängning typ är militär grön? hur kan det bli så? ser ju inge bra ut med 2 olika färger?
Airbagdemontering. någon som har en aning om hur man "klär av" en förarstol utan att skära sönder den?
Målade den synliga delen mattsvart istället för blank, tror det vart bättre
Käns som det vart lite snyggare med matt iallafall
Första tvätten sen i höstas.
Meguiars gör sitt, skiten bara rinner av efter flera månader utan tvätt
Ska till garaget ännu en natt i natt och montera nät i fronten samt montera front och sidor förhoppningsvis. sen ska jag sänka avgassystemet bak så bakspoilern kan monteras när nät till den är införskaffat
Spelar helt okeh med noll inställningar så ska försöka pula lite grovt med det i natt oxå så kanske man kan testa på lite i morgon
det vibrerar inte så mycket i bagageluckan så högtalarna går sönder?? har själv funderat på att göra sådär i min audi, men med 4x12" i skuffen så rör sig ju luckan en hel del..
det vibrerar inte så mycket i bagageluckan så högtalarna går sönder?? har själv funderat på att göra sådär i min audi, men med 4x12" i skuffen så rör sig ju luckan en hel del..
nejdå, har ju dämpat skuffluckan så den är rätt stum
Hade förut basarna där stegen sitter så självka basarna spalade ca 5-7cm från middarna rakt mot varandra när luckan var stängd. spelade runt 140db några ggr samt vanligt "åka bil ljud" utan att dom tog nå skada
Hade förut basarna där stegen sitter så självka basarna spalade ca 5-7cm från middarna rakt mot varandra när luckan var stängd. spelade runt 140db några ggr samt vanligt "åka bil ljud" utan att dom tog nå skada
Bra bygga på och dämpa så blir det mycket bättre
okej, har ju dämpat bagageluckan 3lager med silentcoat men det rörs rejält ändå , har 2 av mina basar bakåt och 2 uppåt...
kändes som att antingen baffeln eller själva högtalarna ska skallra sönder när man spelar max med stängd lucka..
Bra bygga på och dämpa så blir det mycket bättre
okej, har ju dämpat bagageluckan 3lager med silentcoat men det rörs rejält ändå , har 2 av mina basar bakåt och 2 uppåt...
kändes som att antingen baffeln eller själva högtalarna ska skallra sönder när man spelar max med stängd lucka..
men kanske är värt att prova ändå...
okej, ja jag kan ju inte lova något, men jag har aldrig lyckats & är inte ett dugg orolig att spela sönder nått heller Lycka till, bara testa på