Då är man äntligen hemma men jag är riktigt nöjd med träffen, mkt folk och många bilar Jag vill tacka till TTScarface och resten av Team Streetblock som arrangerade denna trevliga event. Tack till alla förare och träff-deltagare, jättekul att ni kom till Enköping. TTScarface och jag gjorde vad vi kunde men bättre blir det till nästa gång. Tyvärr blev det lite strul vad det gäller "fikat" men det är sånt som händer och inget vi kunde göra. Diskutera gärna om vad ni tycker om träffen, har ni förslag på förbättring eller nåt annat, ta gärna upp det på eftersnackstråden
Har ni frågor om nästa träff, skicka gärna ett PM till mig eller TTScarface
Jag sa tidigare att man skulle ta med kamera och stativ men ikväll har man lånat en systemkamera så bilder kommer upp antingen imorgon eller under veckan
Tack alla för kvällen och kör lugnt hem.
Mvh/CarpeDiem
Senast redigerat av CarpeDiem (20 juni 2010)
Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :) Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)
Ah det blev en bra träff men synd bara att alla surrade runt mot slutet när det skulle bli race. ingen visste vart dom skulle, alla åkte efter alla osv osv
Klockren träff och en massa fina bilar Synd bara på fikat, fanns för mycket blåbär i skogen. Sen var det synd att korvgubben hade stängt:( Räkna med mig på nästa träff också! peace
Blev trött på blåbär så jag drog vid 22 antog att det inte skulle bli nåt fika pga blåbär:) Kommer fler gånger Tycker dock att karavan körningen till enköping inte blev så bra som man hade hoppas på... Många skriver att dom kommer men dyker inte upp
Klockren träff och en massa fina bilar Synd bara på fikat, fanns för mycket blåbär i skogen. Sen var det synd att korvgubben hade stängt:( Räkna med mig på nästa träff också! peace
om jag ska ligga bakom dig igen från barkaby så ha bilen skitig då... Den bländande mig
Gillar alla som spelade musik, jävulska batterier alla måste ha haft?
Kul att träffa alla som jag träffade också. Brukar mest sega och stå utanför o hänga vid min egen bil vilket jag sket i nu. Glömde typ dock alla garagetnamn då det är svårt o komma ihåg både bilar, garagetnick och riktigt nick, så pma gärna om du träffade mig.
Pratade även en del med Poliserna på plats och fick titta närmre på deras utrustning osv. Riktigt trevliga. De stod och väntade på RV70 sedan och hakade på när karavanen mot fikaträffen kom. De kände väl att bullarna var uppvärmda?
Härlig träff denna gång också, fler bilar kom och det var jämn flöde av bilar som ringlade in och inga buskörningar inträffade, precis som en träff skall vara, men blev besviken att den där korvmannen som skulle stå där med varm dryck och korv inte fanns där idag heller, och jag som hade tagit ut kontanter, attans värre : P
För övrigt tycker jag att polisen höll sig lugna och inte var aggressivt inställda förutom att det var fler civila bilar inblandade samt vissa hade lite otur att fastna i deras klor,
Men en del kom undan med en varning, och det skall polisen ha eloge för, bättre att ungdomarna har nåt att göra än att sitta på stan och vara redlösa eller göra annat mer kriminella saker.
Härlig träff denna gång också, fler bilar kom och det var jämn flöde av bilar som ringlade in och inga buskörningar inträffade, precis som en träff skall vara, men blev besviken att den där korvmannen som skulle stå där med varm dryck och korv inte fanns där idag heller, och jag som hade tagit ut kontanter, attans värre : P
För övrigt tycker jag att polisen höll sig lugna och inte var aggressivt inställda förutom att det var fler civila bilar inblandade samt vissa hade lite otur att fastna i deras klor,
Men en del kom undan med en varning, och det skall polisen ha eloge för, bättre att ungdomarna har nåt att göra än att sitta på stan och vara redlösa eller göra annat mer kriminella saker.
Kan inte göra annat än att hålla med alla ovanstående inlägg. Riktigt skön träff med fina bilar och trevligt folk mina bilder kommer upp under morgondagen, lagom modifierade och klara. Slänger upp länk så fort det är klart! Btw så var du (darkmans) inte ensam om att ha tagit ut pengar för att köpa korv. Hade tagit med mig halva förmögenheten i hopp om att få roffa åt sig ett gäng korvar, men tji fick jag
Riktigt trevlig träff med glada människor och trevliga bilar.Som tidigare sagt kom ju tyvärr blåbär och ställde till en del.Tummen upp för er som arrangerade detta.