2488
Sök

nerlagt :), lås.

I'am AWESOME..
2 783 Inlägg
21 juni 2010
Trådstartare
....
Senast redigerat av Memme (1 juli 2010)

Du kö inte med fötterna, du kör med hjärnan!

x40
1 209 Inlägg
21 juni 2010
bra planer du har.. men en lite fråga bara varför japs??

Volvo S40 turbo.

x40
1 209 Inlägg
21 juni 2010
ok.. det va ju inte bra.. annars så kan man göra så här ta bort sista burken och sätt ditt en rak rör om d går..

Volvo S40 turbo.

x40
1 209 Inlägg
21 juni 2010
men annars så funkar d med japs men tror inte att d kommer att låta bra.. men utan att prova så får man inget veta!!! wink lycka till

Volvo S40 turbo.

Better than God \o/
1 883 Inlägg
21 juni 2010
Neeeee, inte japsdämpare på en SAAB. O_o

Beware the lollipop of normality. Lick it once, and you suck forever.
"Ungdomar borde förbjudas, de för bara ett jävla liv..." :-)

Saab älskare!
4 597 Inlägg
21 juni 2010
den där slangen kan du ta och plugga smile samt att vrid dumpen så tratten petar neråt eller något, inte så att tratten är rakt upp, kan komma in skit tongue

I'am AWESOME..
2 783 Inlägg
21 juni 2010
Trådstartare
Taack Funkiiee, då blir det så.. Vet u vart jag kan hitta såna proppar som man kan sätta i där? smile Mvh

Bilvårdstönt.
1 109 Inlägg
21 juni 2010
Säger som alla andra, INTE japsdämpare.

Finns inget töntigare än bilar som i stort sett ser original ut som kör runt med en sån där sak där bak.
Låter mycket men gör inte ett smack för prestandan.
Dessutom på en Saab?

Mvh. David.

Bygger rolig bil. :)

248 Inlägg
23 juni 2010
kan den inte ha fått skador i  chassit? Skador som inte syns

Saab älskare!
4 597 Inlägg
25 juni 2010
vill drom skrota bilen, tar du pengarna och fixar det själv, bara köpa saker från en beg 9-3 eller 900 smile inga problem smile

91 Inlägg
25 juni 2010
Inte för att vara negativ men det ser ut som att det har tagit emot rätt bra när du krockade. Med tanke på hur långt bak huven är tryckt så är nog frontplåten inmosad en bra bit och då har kylare, kylfläkt, kondensor sagt sitt. Ser även ut att vara 2 st strålkastare som behövs + blinkers och grill. Lack på ny/beg huv o stötta osv. Så det ser ut att bli inlösen o skrot i mina ögon i a f! Tyvärr!
Mvh

Saab älskare!
4 597 Inlägg
25 juni 2010
ush... volvo tongue en 9000 aero drar en 850, 855 t5 orginal tongue

I'am AWESOME..
2 783 Inlägg
25 juni 2010
Trådstartare
Tänkte även fråga, någon som vet hur lång tid det tar innan man får domen av vad som kommer hända?

8 883 Inlägg
25 juni 2010
Memme skrev:
Tänkte även fråga, någon som vet hur lång tid det tar innan man får domen av vad som kommer hända?

Beror lite på vilket bolag du har, men räkna med minst 1 vecka.

Fotograf på tierpidag.se

8 883 Inlägg
29 juni 2010
Memme skrev:
Taack för svar Hamilton!

Har försäkringsbolaget Gjendsidgie.. Fast kanske kommer bli lite problem, då bilen är skriven på mamma och jag har min adress hos flickvännen i Landskrona, hmm å morsan bor nere i malmö, å jag bor hos morsan fast är ofta hos flickvännen.. (posten kommer till Landskrona av privat skäl, därav att jag inte har adressen hos morsan.)

Jadu...Har du otur så får du inte 1kr i ersättning eftersom du skenförsäkrat.
FB ser inte med blida ögon på det du gjort och har du riktig otur så får du även betala för skadorna på bilen du krockat med.

Baslåda och öppen dump är ju inte direkt vanligt i bilar som brukas av "Mammor"eller"Pappor".

Det mest troliga senariot i den här affären är att FB bedömer att du lånat bilen av mamma och betalar ut ersättningen till henne förutsatt att det inte står skrivet i avtalet att inga brukare under 24 använder bilen.

Fotograf på tierpidag.se

Utbildad proffsamatör
785 Inlägg
29 juni 2010
Syrt med krock, särskilt när något miffo tvärnitar framför en så man inte har en chans... varit med om samma sak tyvärr, och alltid den som kör på bakifrån som får för det...

Har sett försäkringsbolag lösa in bilar för mindre skador...

8 883 Inlägg
29 juni 2010
15 - 20 000 är ett mera realistiskt belopp vid en evt inlösen.

Fotograf på tierpidag.se

Fattig student
1 282 Inlägg
29 juni 2010
Har du inte helförsäkring får du tyvärr inte en spänn om du var vållande..

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=198980 <--- Min projekt tråd
Bara för att jag inte är paranoid längre så betyder inte det att dom inte är ute efter mig.
Ur en lögnares mun kommer inga sanningar..

122 Inlägg
29 juni 2010
så där är så tråkigt! hände mig med min gamla golf.. men som tur var så gick den att laga väldigt billigt

Ensak.se - Gratis annonsering på Sveriges nya Köp&sälj sajt

Det som inte dödar gör ont
2 668 Inlägg
29 juni 2010
Memme skrev:
sjukt, med tanken på att bilar i samma skick ligger på 30-50 ?? :o

men vi får avvakta å se vad som händer, så fort vi vet något så återkommer vi!

finns en 9-3 2,0t 98a 16900mil över 30k tillsalu i sverige... så nej dom ligger inte uppimot 50k

2slow

Sök