2906
Sök

Okänt slutsteg...?? Eyebird 6y600? 6x600watt?

21 761 Inlägg
26 juni 2010
#21
Eftersom steget på bilden har mörk färg så borde det vara äldre modellen av 6Y600, dvs det som visas i länken jag skickade. Om steget är bra eller dåligt vet jag inte, det får andra ge råd om. Kollar man på effektuppgifterna i länken så låter de rimliga iaf. smile

106 Inlägg
26 juni 2010
Trådstartare
#22
Någon som kan uttrycka sig om steget? smile

106 Inlägg
26 juni 2010
Trådstartare
#23
Drönirettab skrev:
Eftersom steget på bilden har mörk färg så borde det vara äldre modellen av 6Y600, dvs det som visas i länken jag skickade. Om steget är bra eller dåligt vet jag inte, det får andra ge råd om. Kollar man på effektuppgifterna i länken så låter de rimliga iaf. smile
På bilden så ser man att det står 6x600watt då kan de ju inte vara 6y600 steget? (?)

21 761 Inlägg
27 juni 2010
#24
Det står väl egentligen inte "X", är nog snarare ett sorts tecken tror jag. Det är 99,9% säkert 6Y600 (det äldre) anser jag. smile

106 Inlägg
27 juni 2010
Trådstartare
#25
Drönirettab skrev:
Det står väl egentligen inte "X", är nog snarare ett sorts tecken tror jag. Det är 99,9% säkert 6Y600 (det äldre) anser jag. smile
okej. går det att brygga till tre kanaler? och vad blir det för ut effekt då+

Bad music kills good sound
7 241 Inlägg
27 juni 2010
#26
holm94 skrev:
Drönirettab skrev:
Eftersom steget på bilden har mörk färg så borde det vara äldre modellen av 6Y600, dvs det som visas i länken jag skickade. Om steget är bra eller dåligt vet jag inte, det får andra ge råd om. Kollar man på effektuppgifterna i länken så låter de rimliga iaf. smile
På bilden så ser man att det står 6x600watt då kan de ju inte vara 6y600 steget? (?)
6eyebridlogga600 står det om man kan ytrycka sig så. Deras logga är ett moddat Y.

Specen lade jag upp innan och om du kikar på länkarna jag, Jimmy och nörden lade upp så finner du info där om steget. ÄR det verkligen SÅ svårt att tänka LITE själv och klicka lite och läsa?

Seriöst, börjar bli rejält trött på er som skall ha saker serverat och inte orkar söka upp infon själva.

Audison Audioquest Autoleads E.A.D Focal Nakamichi Odyssey STP

7 274 Inlägg
27 juni 2010
#27
Lonefox skrev:
holm94 skrev:
Drönirettab skrev:
Eftersom steget på bilden har mörk färg så borde det vara äldre modellen av 6Y600, dvs det som visas i länken jag skickade. Om steget är bra eller dåligt vet jag inte, det får andra ge råd om. Kollar man på effektuppgifterna i länken så låter de rimliga iaf. smile
På bilden så ser man att det står 6x600watt då kan de ju inte vara 6y600 steget? (?)
6eyebridlogga600 står det om man kan ytrycka sig så. Deras logga är ett moddat Y.

Specen lade jag upp innan och om du kikar på länkarna jag, Jimmy och nörden lade upp så finner du info där om steget. ÄR det verkligen SÅ svårt att tänka LITE själv och klicka lite och läsa?

Seriöst, börjar bli rejält trött på er som skall ha saker serverat och inte orkar söka upp infon själva.
Det var på tiden big_smile
Welcome to the dark side!
Senast redigerat av Brains (27 juni 2010)


170 Inlägg
27 juni 2010
#28
Hörde steget då det såldes för ca 10årsen, såldes som kvalitetssteg men blev aldrig nån hit, väldigt ljus klang i steget, lät mest skumt när man drev basar.

Less is more
http://www.digitalcompaniet.se/
ÅF för: Hertz, Alpine, Amega, Digital Designs, Hifonics, SPL Dynamics, DLS, MDS

235 Inlägg
26 februari 2012
#29
Gammal tråd men försöker ändå någon som vet om hur och om jag kan brygga kanal 5 o 6 på Massive tolvor på 1200W 2ohm ?smile har ju bara en kontakt på lådan så får köra på en kanal sad

Volvo 4 Life

5 852 Inlägg
Beware of cars from do-it-yourselfers and tuners
3 585 Inlägg
26 februari 2012
#31
Jag spelar med ett sådant till framsystemet å de trycker på bra. Har även bänkat det till strax över vad som står i papprena. likaså med deras monoblock. ska vara 500w i 4ohm å de lämnade 517w

Följ mina projekt på http://www.facebook.com/TeamDisasterRacing
Projekt tråd på Tyrken http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=63529
På e36 turbo http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … #p1685143/
Beware of cars from do-it-yourselfers and tuners


Sök