3423
Sök

Biljakt

DraMinBil.nu
1 016 Inlägg
20 juni 2006
hehehe big_smile duktig pojke!

Adam /
SAAB 9-3 2.3 Aero 300hk.
Vectra B CLC Edition ( såld )
Vectra B ST2000 ( såld )

Living in the fastlane
2 616 Inlägg
20 juni 2006
swoooooosh smile gick antagligen rätt fort om inte polisen hänger på smile

397 Inlägg
20 juni 2006
Har för mig att polisen avbryter jakten om de tycker att det hela blir farligt, typ mkt trafik osv.. eller att misstänkta bilen åker för fort, antagligen det sista alternativet! smile

Rutinerad medlem
1 938 Inlägg
20 juni 2006
Vilken farmar-Volvo hänger på en Supra? wink

95 Inlägg
20 juni 2006
HAHA, sånt gillar vi....

236 Inlägg
20 juni 2006
undra om den åkte in mot stan Ir ut mot köping..

Saab ng900 Steg 3+

BILGLASMÄSTARE
92 Inlägg
20 juni 2006
Snuten älskar biljackt o dom tillkallar alla möjliga resurser o backar inte om d inte går riktigt fort.
(Innsider-info)

***hitman***

116 Inlägg
20 juni 2006
NER MED SNUTJÄVLARANA..... HEJA SUPRAN HAHAHA

(hem å trimma med mig)

Så länge det svenska språket inte kan beskriva en V8 knall genom raka rör på papper, är det klent... Riktigt klent

Kart & Mätningstekniker
701 Inlägg
20 juni 2006
koppartaket skrev:
NER MED SNUTJÄVLARANA..... HEJA SUPRAN HAHAHA

(hem å trimma med mig)

Mogen kommentar, fattar du vilka risker idioten i supran utsatte alla på vägen för när han far fram i hastigheter i storleksordningen mer än det dubbla som är tillåtet. Får man en bil i den farten i ryggen så överlever man garanterat inte.

volvoraggare
4 776 Inlägg
20 juni 2006
håller med markus jag det är ju på banan man ska gasa av sig inte på vägen vist är det kul att gasa men man måste tänka på andra också

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer

1 268 Inlägg
20 juni 2006
WasteGate skrev:
Har för mig att polisen avbryter jakten om de tycker att det hela blir farligt, typ mkt trafik osv.. eller att misstänkta bilen åker för fort, antagligen det sista alternativet! smile

dom kan tydligen även ta numret sen åka hem å ställa sig å vänta in föraren.. smile har jag hört...

1 396 Inlägg
20 juni 2006
Murre skrev:
Snuten älskar biljackt o dom tillkallar alla möjliga resurser o backar inte om d inte går riktigt fort.
(Innsider-info)

Jo det gör dom.

Motorer till salu, se www.garaget.org/NiclasT

764 Inlägg
20 juni 2006
Trådstartare
LazerHawke skrev:
WasteGate skrev:

dom kan tydligen även ta numret sen åka hem å ställa sig å vänta in föraren.. smile har jag hört...

Det kan dom säkert göra, men dom måste ju kunna bevisa vem som har kört oxå.

TeQuilla

180 Inlägg
20 juni 2006
LazerHawke skrev:
WasteGate skrev:

mm de går kanske lite fort ibland oxå eller  tongue    eller använder dom nått redskap för att ta numret eller gör dom det manuellt?
någon som vet?? tongue

trosor är röda kalsonger är blå,eh va fan dom ska ju av endå!

482 Inlägg
20 juni 2006
TeQuilla skrev:
LazerHawke skrev:
WasteGate skrev:

Det kan dom säkert göra, men dom måste ju kunna bevisa vem som har kört oxå.

Mjo har också tänkt på det, menar .. om man lånar ut bilen till ens polare eller ngt? :S

- Bromsa är ett tecken på svaghet -

Livsnjutare
1 707 Inlägg
20 juni 2006
jensonnn skrev:
LazerHawke skrev:
WasteGate skrev:

mm de går kanske lite fort ibland oxå eller  tongue    eller använder dom nått redskap för att ta numret eller gör dom det manuellt?
någon som vet?? tongue

Videokameran dom har monterad....

Sök