4745
Sök

Köpråd: Audi A4 1.8T STCC -04 eller Bmw 330i 02-03

Allmänt envis
12 512 Inlägg
1 juli 2010
#21
Jensc skrev:
Von_blad du hade en riktigt fin bil. Man blir sugen på en när man kollar på bilderna.
Är försäkringen verkligen så låg? Kommer även jag att skriva bilen på pappa. Och dom drar ändå inte mer bränsle än så?

De känns iaf som att de är mer kvalité på bmwn och bättre finish. Sen vilken av dom som är snyggast tycker jag de är ganska jämt finns fina exemplar av båda. Sen är ju dom alltid betydligt snyggare i verkligheten än på bild. Måste säga att jag har en GRYM beslutsångest. Ena dagen har jag bestämt mig för en Audi och andra för bmw smile tungt!
(Jag skriver från min iPhone, därför jag inte citerar för de verkar inte funka när de är för mycket text)

Även jag skriver under på förbrukningssiffrorna för 330i, den går verkligen så snålt utan att för den sakens skull snålköra! smile

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.

90 Inlägg
2 juli 2010
Trådstartare
#22
Okej då tror jag er. Blir nog att sikta in sig på en bmw då känns det som smile


461 Inlägg
2 juli 2010
#23
Jensc skrev:
Von_blad du hade en riktigt fin bil. Man blir sugen på en när man kollar på bilderna.
Är försäkringen verkligen så låg? Kommer även jag att skriva bilen på pappa. Och dom drar ändå inte mer bränsle än så?

De känns iaf som att de är mer kvalité på bmwn och bättre finish. Sen vilken av dom som är snyggast tycker jag de är ganska jämt finns fina exemplar av båda. Sen är ju dom alltid betydligt snyggare i verkligheten än på bild. Måste säga att jag har en GRYM beslutsångest. Ena dagen har jag bestämt mig för en Audi och andra för bmw smile tungt!
(Jag skriver från min iPhone, därför jag inte citerar för de verkar inte funka när de är för mycket text)

Tackar smile

Ja, det är den, på Vesta som jag har iaf. Nordea är ombud för Vesta, har fungerat mkt bra för mig. smile Förra ägaren tipsade om det bolaget, så jag kollade upp och det vart både bra och billigt!

Min förbrukning är det jag skrev, vet inte vad andra 330 ägare har för förbrukning.

Mina erfarenheter av BMW 330 är att det är en mkt bra bil, billig att äga, rolig att köra. Dock väldigt opraktisk som coupé... hmm Audin vet jag tyvärr inget om, så kan inte jämföra där.

BMW - Better Make Way

90 Inlägg
2 juli 2010
Trådstartare
#24
Okej, man får ringa runt och höra lite vad dom har för priser. Att coupen är opraktisk kan jag förstå. Dock är den ju lite snyggare smile men jag kommer köpa en sedan så man har en lite praktisk men ändå rolig bil.
Nä de känns just nu som att de blir en 330. När kom faceliften och vad är skillnaden på dom? smile


Allmänt envis
12 512 Inlägg
2 juli 2010
#25
Jensc skrev:
Okej, man får ringa runt och höra lite vad dom har för priser. Att coupen är opraktisk kan jag förstå. Dock är den ju lite snyggare smile men jag kommer köpa en sedan så man har en lite praktisk men ändå rolig bil.
Nä de känns just nu som att de blir en 330. När kom faceliften och vad är skillnaden på dom? smile

Facelift till sedan och Touring kom 2001 som årsmodell 2002 och Coupé/Cabriolet år 2003.

Skillnaden är bland annat utseende och funktion men även en annan trevligare styrning med lite mer "tyngd" i om du förstår hur jag menar. Det står en del här; http://www.teknikensvarld.se/provkornin … /index.xml

Ett annat tips är att kolla upp Bmw Originalförsäkringar (http://originalforsakring.com/) som går igenom IF och ofta är lite billigare och ofta innefattar lite mer än en vanlig försäkring. smile

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.

90 Inlägg
3 juli 2010
Trådstartare
#26
Rquired skrev:
Jensc skrev:
Okej, man får ringa runt och höra lite vad dom har för priser. Att coupen är opraktisk kan jag förstå. Dock är den ju lite snyggare smile men jag kommer köpa en sedan så man har en lite praktisk men ändå rolig bil.
Nä de känns just nu som att de blir en 330. När kom faceliften och vad är skillnaden på dom? smile

Facelift till sedan och Touring kom 2001 som årsmodell 2002 och Coupé/Cabriolet år 2003.

Skillnaden är bland annat utseende och funktion men även en annan trevligare styrning med lite mer "tyngd" i om du förstår hur jag menar. Det står en del här; http://www.teknikensvarld.se/provkornin … /index.xml

Ett annat tips är att kolla upp Bmw Originalförsäkringar (http://originalforsakring.com/) som går igenom IF och ofta är lite billigare och ofta innefattar lite mer än en vanlig försäkring. smile

Okej, jag har siktat in mig på en 02a eller 03a sedan med M-sport så får man se när de rätta objektet dyker upp!

Räknade ut på Bmw Originalförsäkringar och de blev inte så farligt faktiskt men ska ändå ringa runt sen när man skaffat sig en bil smile


OEM Rox
245 Inlägg
3 juli 2010
#27
Min 325Ci dricker cirka 0,96 blandad körning. Jag kan inte ens drömma om att nå 0.7 om jag så kör helt perfekt rakt fram... Men jag tycker 0.96 är jävligt billigt ändå. Volvon drack ju en god bit över 1 liter.

"Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen."
Ja, och hur fort går en häst och vagn?
----------
Det stavas Stereo, inget annat.

KTH Ingenjör;)
391 Inlägg
3 juli 2010
#28
von_blad skrev:
Jensc skrev:
Danne_gg skrev:
Du som bor där snön faller! Köp Audin och du kommer INTE att ångra dig! Quattron gör fan underverk på vintern ALDRIG behöva bry sig om man ska köra fast eller inte de e bara o åk! Sen lär 1.8t motorn dra mindre än bmw 6an vid snålkörning samtidigt som det finns fina trimmöjligheter om man bara vill:)

Sen att BMW'n antagligen är en "roligare" sommarbil är en helt annan sak! Men som helhet skulle jag säga Audin:) Kolla upp med vilka intervaller Audin är servad bara! SKA vara under 2500mil helst inte över 2000! Men beror ju på miltal osv! Hör av dig ifall du undrar något!

Mvh Danne

Jo jag tror att jag skulle bli mest nöjd med Audi i de totala. Bmwn är kanske roligare när man vill köra fort i svängar osv. Och audin är dels betydligt mer praktisk och så är den billigare att äga också antar jag iaf. Jo ska vara noga med att kolla så dom är väl servade innan jag alls åker och kollar. För de finns nog inte en enda bil här uppe som är intressant. Man måste åka minst 100 mil och då vill man veta vad man åker och kollar på smile ska fundera och se om jag har några funderingar och frågor smile

MVH
Jens

Nej nej nej!

BMWn är mycket billig att äga kan jag lova, landsväg drar min 0.7l/mil och 0.9l/mil när man kör blandat och har lite skoj framför ratten. Försäkringen går loss på 4900kr/helår för helförsäkring (står på farsan iofs), skatten runt 2k.

Min 330 har inte krånglat alls under de ca 20 månader som jag haft den, förutom en knapp till en elhiss som hoppade loss. Delarna är billiga också, ifall något skulle gå sönder.

Tror absolut inte en A4 är billigare att äga? Isåfall tvärtom!

Nu kan jag ju inte riktigt säga vad en 1.8t drar MEN min 2.0T som dessutom är så gott som slut i motorn drar utan problem 0.65+-0.5 landsväg, beroende på tempo och blandat kör jag 0.8-0.85... Detta är en kombi med quattro... Så att Audin skulle dra mer?

Och Rquired om du med C segment syftar på A4orna så vart har du fått ifrån att quattron skulle prioritera framhjulen? den prioriterar det mest mest grepp och är ALDRIG understyrd när det är blött/halt ute om man inte använder gasen som en livrädd kvinna, dvs inte alls...

Internet argumentationer är ganska löjliga men ibland så blir man ju bara mörkrädd...

Four rings to rule them all!

Allmänt envis
12 512 Inlägg
3 juli 2010
#29
Danne_gg skrev:
von_blad skrev:
Jensc skrev:
Jo jag tror att jag skulle bli mest nöjd med Audi i de totala. Bmwn är kanske roligare när man vill köra fort i svängar osv. Och audin är dels betydligt mer praktisk och så är den billigare att äga också antar jag iaf. Jo ska vara noga med att kolla så dom är väl servade innan jag alls åker och kollar. För de finns nog inte en enda bil här uppe som är intressant. Man måste åka minst 100 mil och då vill man veta vad man åker och kollar på smile ska fundera och se om jag har några funderingar och frågor smile

MVH
Jens

Nej nej nej!

BMWn är mycket billig att äga kan jag lova, landsväg drar min 0.7l/mil och 0.9l/mil när man kör blandat och har lite skoj framför ratten. Försäkringen går loss på 4900kr/helår för helförsäkring (står på farsan iofs), skatten runt 2k.

Min 330 har inte krånglat alls under de ca 20 månader som jag haft den, förutom en knapp till en elhiss som hoppade loss. Delarna är billiga också, ifall något skulle gå sönder.

Tror absolut inte en A4 är billigare att äga? Isåfall tvärtom!

Nu kan jag ju inte riktigt säga vad en 1.8t drar MEN min 2.0T som dessutom är så gott som slut i motorn drar utan problem 0.65+-0.5 landsväg, beroende på tempo och blandat kör jag 0.8-0.85... Detta är en kombi med quattro... Så att Audin skulle dra mer?

Och Rquired om du med C segment syftar på A4orna så vart har du fått ifrån att quattron skulle prioritera framhjulen? den prioriterar det mest mest grepp och är ALDRIG understyrd när det är blött/halt ute om man inte använder gasen som en livrädd kvinna, dvs inte alls...

Internet argumentationer är ganska löjliga men ibland så blir man ju bara mörkrädd...

En 330i skall åtminstone dra 0.9L/milen, vilket uppenbart stämmer överens med verkligheten. En Audi A4 2.0t Quattro skall också dra lika mycket, trots 4cyl. och 1L mindre volym men med fyrhjulsdrift så det jämnar ut sig.

Däremot är det lustigt att du hamnar såpass långt under den angivna förbrukningen som 0.8-0.85.

Jag har snålkört en 330i på 0.73 en kväll genom Halmstad bara för att pröva. Det går, men jag hade knappast någon glädje ur det och kunde lika gärna kört en mopedbil.

Vad jag menar med detta är att om man kör en motorstark bil så som man "skall" köra en sådan (blandad körning), dricker 330i inte mycket mer än vad Bmw anger men en turbomotor som Audi´s 2.0T blir törstig. Det är i alla fall min erfarenhet av ett flertal Audi och Bmw. Sedan är 1.8t som det trots allt handlade om en äldre, törstigare motor än 2.0T. Så att den dricker mer är inte så konstigt.

Sedan har A4 mycket vikt över framhjulen (och driver väl även i en 2.0T mer på framhjulen?) även om de idag driver 40/60% fram/bak normalt. Lite äldre A4 är både framtunga och driver mer fram.

Oavsett så är det ingen neutral och balanserad bil, vilket exempelvis fyrhjulsdrivna Subaru och Bmw är. Och den erbjuder inte körkänsla eller körgjädje på samma vis som dessa heller.

Och att "den ALDRIG understyr när det är blött/halt", tja vi har uppenbart inte kört samma bil. Det är den enda förklaringen jag kommer på, för med min tunga gasfot kan alternativet knappast vara aktuellt roll
Senast redigerat av Rquired (3 juli 2010)

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.

KTH Ingenjör;)
391 Inlägg
4 juli 2010
#30
quattron driver 50 50 och skickar upp till 80% driv till den axeln med bäst grepp när det börjar släppa... detta kan vara bak eller fram beroende på... Och jag vet verkligen inte vad du kört för bil för min quattro går det fan att vända tightare genom att bara stampa ner högerfoten än att svänga runt så fort det är halt ute! Att den är understyrd på asfalt kan jag hålla med om med ett STORT MEN, detta är ju när du verkligen pressar den på väldigt tighta tekniska delar... kör du populära "lekvägar" tex och rör dig i farter 60-100 har jag aldrig fått min o understyra trots att jag kört som ett svin.. har det släppt så har de släppt på alla 4!

Men visst BMW'n är säkert körgladare en sommardag men för TS förespråkar jag fortfarande A4 quattro då han bor i norrland och är ute efter mer allround bil än sportbil!

Four rings to rule them all!

2 751 Inlägg
4 juli 2010
#31
Man vill ju kunna göra såhär på vintern smile, Mitt val hade iaf varit Audin i och med att du bor i Norrland.
http://www.youtube.com/watch?v=y8nqeSRRiqY

Dock e hans lite moddad.

Who Djaa bless no man curse

Allmänt envis
12 512 Inlägg
4 juli 2010
#32
Danne_gg skrev:
quattron driver 50 50 och skickar upp till 80% driv till den axeln med bäst grepp när det börjar släppa... detta kan vara bak eller fram beroende på... Och jag vet verkligen inte vad du kört för bil för min quattro går det fan att vända tightare genom att bara stampa ner högerfoten än att svänga runt så fort det är halt ute! Att den är understyrd på asfalt kan jag hålla med om med ett STORT MEN, detta är ju när du verkligen pressar den på väldigt tighta tekniska delar... kör du populära "lekvägar" tex och rör dig i farter 60-100 har jag aldrig fått min o understyra trots att jag kört som ett svin.. har det släppt så har de släppt på alla 4!

Men visst BMW'n är säkert körgladare en sommardag men för TS förespråkar jag fortfarande A4 quattro då han bor i norrland och är ute efter mer allround bil än sportbil!

Jaså även på A4 B6? Nåja, vad jag menar är att den känns tung i framänden och jag trodde att det till viss del var för att den drev mer fram men det stämde inte då.

Jämförelser kan vara svårt, vad är en "populär lekväg" till exempel? Men jag håller fast vid att den känns mycket (fram)tyngre och inte lika neutral, konsekvent eller balanserad som en 4WD Bmw (eller Subaru) smile

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.

2 751 Inlägg
4 juli 2010
#33
Rquired skrev:
Danne_gg skrev:
quattron driver 50 50 och skickar upp till 80% driv till den axeln med bäst grepp när det börjar släppa... detta kan vara bak eller fram beroende på... Och jag vet verkligen inte vad du kört för bil för min quattro går det fan att vända tightare genom att bara stampa ner högerfoten än att svänga runt så fort det är halt ute! Att den är understyrd på asfalt kan jag hålla med om med ett STORT MEN, detta är ju när du verkligen pressar den på väldigt tighta tekniska delar... kör du populära "lekvägar" tex och rör dig i farter 60-100 har jag aldrig fått min o understyra trots att jag kört som ett svin.. har det släppt så har de släppt på alla 4!

Men visst BMW'n är säkert körgladare en sommardag men för TS förespråkar jag fortfarande A4 quattro då han bor i norrland och är ute efter mer allround bil än sportbil!

Jaså även på A4 B6? Nåja, vad jag menar är att den känns tung i framänden och jag trodde att det till viss del var för att den drev mer fram men det stämde inte då.

Jämförelser kan vara svårt, vad är en "populär lekväg" till exempel? Men jag håller fast vid att den känns mycket (fram)tyngre och inte lika neutral, konsekvent eller balanserad som en 4WD Bmw (eller Subaru) smile

Du har rätt till en stor del, man måste forcera bilen ganska mycket för att få fina donuts/sladd/drift.

Who Djaa bless no man curse

KTH Ingenjör;)
391 Inlägg
4 juli 2010
#34
Nu åker ju visserligen jag med RS4 krängningshämmare bak och det bör vara skillnad men fan inte så stor skillnad? Min går ju verkligen överstyrt på grus och snö o is o allt sånt... endast understyrd på asfalt... Kan få den att överstyra med gasdrag på blöt asfalt även om man måste forcera duktigt då!

Four rings to rule them all!

2 751 Inlägg
4 juli 2010
#35
Danne_gg skrev:
Nu åker ju visserligen jag med RS4 krängningshämmare bak och det bör vara skillnad men fan inte så stor skillnad? Min går ju verkligen överstyrt på grus och snö o is o allt sånt... endast understyrd på asfalt... Kan få den att överstyra med gasdrag på blöt asfalt även om man måste forcera duktigt då!

Vad jag har läst så gör RS4 staget under med tanke på priset. Lär man bara känna bilen så är det enkelt att kontrollera bilen i olika situationer, men i första taget känns A4 ganska framtung, vilket den till en viss del är.

Who Djaa bless no man curse

90 Inlägg
4 juli 2010
Trådstartare
#36
Oj vad ni gör de svårt för mig smile

Men känns som att Audin skulle vara den mest praktiska året runt bilen. Men har som blivit sugen på bmwn ändå. Dels pga den (mycket bra?) motorn och att den är en bra balanserad och snygg bil. Sen verkar den ju inte vara allt för törstig om man inte kör som en dåre hela tanken. Sen var försäkringen lägre än jag trodde.

Men köper jag en Bmw blir de sedan med M-sport. Köper jag Audi blir de Avant (kombi) med STCC paket osv. Känns som att audin är betydligt mer praktiskt då, speciellt om man hittar en med drag som inte skulle vara helt fel. Men är som ändå mer sugen på BMWn i nuläget. Men man skulle få provkört båda två och bestämma sig efter det. Har nämnligen inte kört någon av dom.
Har inte kört så många bilar överhuvudtaget i deras "klass" eller vad man ska säga.

Har bara åkt med en kompis S40 T4 och jag tycker den går helt ok och dom har ju 200hk. Kan tänka mig att BMWn är betydligt mer balanserad och skönare bil att köra än volvon. Men hur volvon är gentemot Audin vet jag inte för har varken åkt eller kört en sådan.


2 751 Inlägg
4 juli 2010
#37
Jensc skrev:
Oj vad ni gör de svårt för mig smile

Men känns som att Audin skulle vara den mest praktiska året runt bilen. Men har som blivit sugen på bmwn ändå. Dels pga den (mycket bra?) motorn och att den är en bra balanserad och snygg bil. Sen verkar den ju inte vara allt för törstig om man inte kör som en dåre hela tanken. Sen var försäkringen lägre än jag trodde.

Men köper jag en Bmw blir de sedan med M-sport. Köper jag Audi blir de Avant (kombi) med STCC paket osv. Känns som att audin är betydligt mer praktiskt då, speciellt om man hittar en med drag som inte skulle vara helt fel. Men är som ändå mer sugen på BMWn i nuläget. Men man skulle få provkört båda två och bestämma sig efter det. Har nämnligen inte kört någon av dom.
Har inte kört så många bilar överhuvudtaget i deras "klass" eller vad man ska säga.

Har bara åkt med en kompis S40 T4 och jag tycker den går helt ok och dom har ju 200hk. Kan tänka mig att BMWn är betydligt mer balanserad och skönare bil att köra än volvon. Men hur volvon är gentemot Audin vet jag inte för har varken åkt eller kört en sådan.

har kört en S40 en gång, skulle vilja påstå att Audin är mycket mera bil. Sen går ju den också att trimmas, 190hk versionen får 245hk med bsr tror ja de va. Men är du mest sugen på BMW så ska du ju köpa bmwen såklart smile Magkänslan har alltid rätt tongue

Who Djaa bless no man curse

90 Inlägg
4 juli 2010
Trådstartare
#38
DasAuto skrev:
Jensc skrev:
Oj vad ni gör de svårt för mig smile

Men känns som att Audin skulle vara den mest praktiska året runt bilen. Men har som blivit sugen på bmwn ändå. Dels pga den (mycket bra?) motorn och att den är en bra balanserad och snygg bil. Sen verkar den ju inte vara allt för törstig om man inte kör som en dåre hela tanken. Sen var försäkringen lägre än jag trodde.

Men köper jag en Bmw blir de sedan med M-sport. Köper jag Audi blir de Avant (kombi) med STCC paket osv. Känns som att audin är betydligt mer praktiskt då, speciellt om man hittar en med drag som inte skulle vara helt fel. Men är som ändå mer sugen på BMWn i nuläget. Men man skulle få provkört båda två och bestämma sig efter det. Har nämnligen inte kört någon av dom.
Har inte kört så många bilar överhuvudtaget i deras "klass" eller vad man ska säga.

Har bara åkt med en kompis S40 T4 och jag tycker den går helt ok och dom har ju 200hk. Kan tänka mig att BMWn är betydligt mer balanserad och skönare bil att köra än volvon. Men hur volvon är gentemot Audin vet jag inte för har varken åkt eller kört en sådan.

har kört en S40 en gång, skulle vilja påstå att Audin är mycket mera bil. Sen går ju den också att trimmas, 190hk versionen får 245hk med bsr tror ja de va. Men är du mest sugen på BMW så ska du ju köpa bmwen såklart smile Magkänslan har alltid rätt tongue

Okej, förstår att den är det. Tror inte riktigt den får 245. Tror de var kring 230. så den har ju samma effekt som bmwn fast den har turbo.

Och magkänslan ändrar sig från dag till dag. De är det som är de jobbiga. Har en liiiiiten släng av beslutsångest kan jag säga smile


Allmänt envis
12 512 Inlägg
4 juli 2010
#39
Jensc skrev:
DasAuto skrev:
Jensc skrev:
Oj vad ni gör de svårt för mig smile

Men känns som att Audin skulle vara den mest praktiska året runt bilen. Men har som blivit sugen på bmwn ändå. Dels pga den (mycket bra?) motorn och att den är en bra balanserad och snygg bil. Sen verkar den ju inte vara allt för törstig om man inte kör som en dåre hela tanken. Sen var försäkringen lägre än jag trodde.

Men köper jag en Bmw blir de sedan med M-sport. Köper jag Audi blir de Avant (kombi) med STCC paket osv. Känns som att audin är betydligt mer praktiskt då, speciellt om man hittar en med drag som inte skulle vara helt fel. Men är som ändå mer sugen på BMWn i nuläget. Men man skulle få provkört båda två och bestämma sig efter det. Har nämnligen inte kört någon av dom.
Har inte kört så många bilar överhuvudtaget i deras "klass" eller vad man ska säga.

Har bara åkt med en kompis S40 T4 och jag tycker den går helt ok och dom har ju 200hk. Kan tänka mig att BMWn är betydligt mer balanserad och skönare bil att köra än volvon. Men hur volvon är gentemot Audin vet jag inte för har varken åkt eller kört en sådan.

har kört en S40 en gång, skulle vilja påstå att Audin är mycket mera bil. Sen går ju den också att trimmas, 190hk versionen får 245hk med bsr tror ja de va. Men är du mest sugen på BMW så ska du ju köpa bmwen såklart smile Magkänslan har alltid rätt tongue

Okej, förstår att den är det. Tror inte riktigt den får 245. Tror de var kring 230. så den har ju samma effekt som bmwn fast den har turbo.

Och magkänslan ändrar sig från dag till dag. De är det som är de jobbiga. Har en liiiiiten släng av beslutsångest kan jag säga smile

Oavsett så ta tid på dig, det kan kännas som att man drar ut på köpet men när rätt bil väl står på uppfarten är tiden man ägnat bortglömd och glädjen i topp. Så fortsätt fundera du! smile

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.

90 Inlägg
5 juli 2010
Trådstartare
#40
Rquired skrev:
Jensc skrev:
DasAuto skrev:

har kört en S40 en gång, skulle vilja påstå att Audin är mycket mera bil. Sen går ju den också att trimmas, 190hk versionen får 245hk med bsr tror ja de va. Men är du mest sugen på BMW så ska du ju köpa bmwen såklart smile Magkänslan har alltid rätt tongue

Okej, förstår att den är det. Tror inte riktigt den får 245. Tror de var kring 230. så den har ju samma effekt som bmwn fast den har turbo.

Och magkänslan ändrar sig från dag till dag. De är det som är de jobbiga. Har en liiiiiten släng av beslutsångest kan jag säga smile

Oavsett så ta tid på dig, det kan kännas som att man drar ut på köpet men när rätt bil väl står på uppfarten är tiden man ägnat bortglömd och glädjen i topp. Så fortsätt fundera du! smile

Jo ska absolut inte göra något förhastat.
Ska inte göra inköpet förrän i slutet av Augusti/början av september. Lite trist att sommaren nästan är slut då men då hinner man istället piffa upp den lite till sommaren efter. Men tror oavsett bil jag köper kommer jag vara riktigt nöjd och "sprallig" när man väl fått hem den smile



Sök