3988
Sök

Vw golf II "the white shadow" lyckad tagg inför bugrun

VW NÖRD
409 Inlägg
2 januari 2011
Jo de klart en rostfri lucka är ju aldrig fel! om du tittat igenom projektet på min Golf Manhattan så ska du ska se att den luckan är fasen inte frisk den heller :S rostar ju som fan på Golf tyvärr sad lagom roligt att byta dem oxå, man får ju passa på att sätta dit nya kablar när man ändå håller på för dessa har ju en tendens till att gå av.. sånt får man nästan göra när det blir liite varmare big_smile eller får du ta in bilen på skolan? om du går mek vill säga big_smile

Varför krångla till det och inte köpa GOLF från början?=)

503 Inlägg
2 januari 2011
Trådstartare
jerkan_saab skrev:
Jo de klart en rostfri lucka är ju aldrig fel! om du tittat igenom projektet på min Golf Manhattan så ska du ska se att den luckan är fasen inte frisk den heller :S rostar ju som fan på Golf tyvärr sad lagom roligt att byta dem oxå, man får ju passa på att sätta dit nya kablar när man ändå håller på för dessa har ju en tendens till att gå av.. sånt får man nästan göra när det blir liite varmare big_smile eller får du ta in bilen på skolan? om du går mek vill säga big_smile

ja sant big_smile men jag ska bara ha ljus och värme på rutan så det behövs bara 4 kablar big_smile
nja jag går transport

att köra polisbil är som att ha analsex med sin bästa kompis det är säkert skönt men man gör det bara inte

VW NÖRD
409 Inlägg
2 januari 2011
Exez skrev:
jerkan_saab skrev:

ja sant big_smile men jag ska bara ha ljus och värme på rutan så det behövs bara 4 kablar big_smile
nja jag går transport

Aja då äre lite lättare big_smile aha samma här big_smile men även om man hade gått mek här så är det nästan omöjligt att få ta in bilen i verkstan, nu behöver jag ju inte det eftersom det finns hemma, men jag fråga om jag kunde fixa hjulinställning på skolan men det va ju ingen risk att det skulle gå xD Då har du C-kort med kanske? ;D

Varför krångla till det och inte köpa GOLF från början?=)

503 Inlägg
3 januari 2011
Trådstartare
jerkan_saab skrev:
Exez skrev:
jerkan_saab skrev:

nja jag går transport

Aja då äre lite lättare big_smile aha samma här big_smile men även om man hade gått mek här så är det nästan omöjligt att få ta in bilen i verkstan, nu behöver jag ju inte det eftersom det finns hemma, men jag fråga om jag kunde fixa hjulinställning på skolan men det va ju ingen risk att det skulle gå xD Då har du C-kort med kanske? ;D

okej yikes big_smile
ja det har jag big_smile

att köra polisbil är som att ha analsex med sin bästa kompis det är säkert skönt men man gör det bara inte

503 Inlägg
3 januari 2011
Trådstartare
Zadran skrev:
stRaend skrev:
Plankpojk skrev:
Mår ni bättre av att klanka ner på en kille som vågar köra lite nytänk o inte gör som alla andra eller vad är grejen?

+ 1 , sedan så är detta kanske ett budget bygge (vet inte om det är så) men då han fortfarande läser så kan jag tänka mig att det är lite snålt om pengar och även tid. Och då han har detta som intresse så varför inte? Om han blir totalt missnöjd senare så är det bara sälja och köpa en ny eller "gör om gör rätt"?

Tycker dock om att du kör ditt egna stuk, fast skriv inte vilket stuk du siktar på. Det är nog där många hänger upp sig. För ifall du skriver tyskstuk så "ska" det vara tok lågt med tok breda fälgar och antingen riktigt fräsch lack eller totalt ner klistrad med klistermärken eller rostiga delar osv. tongue

Fortsätt med dina idéer nu ! smile

Detta är något jag börjar tröttna på, Varför ska alla tro att tyskstuk och rost hänger ihop? Visst, i sverige kanske det blivit så för folk inte har råd att lacka bilen och då slipar dem ner skiten istället och påstår att det är tyskstuk? Det drar ju för fan skam över stuket.

ja men jag har inte sagt att rost är tyskstuk yikes

503 Inlägg
3 januari 2011
Trådstartare
Zadran skrev:
Exez skrev:
Zadran skrev:

Detta är något jag börjar tröttna på, Varför ska alla tro att tyskstuk och rost hänger ihop? Visst, i sverige kanske det blivit så för folk inte har råd att lacka bilen och då slipar dem ner skiten istället och påstår att det är tyskstuk? Det drar ju för fan skam över stuket.

Skrev inte till dig där.. Det var riktat mot stRaend.

ja men sen verkar det som det finns amerikansk/europeisk tyskstuk och sen finns det svenskt och det är kanske lite mer rat inspererat men det är vad jag fundera på jag kanske har fel och tror att stRaend håller med mig big_smile

sen är det en sen julklapp/nyårs present från AntrE

en bild som AntrE tyckte var cool
http://i270.photobucket.com/albums/jj105/EXEZ_2007/exezgolfantrestyle.jpg

fast jag gilla denna bättre big_smile
http://i270.photobucket.com/albums/jj105/EXEZ_2007/exezgolfen.jpg

503 Inlägg
3 januari 2011
Trådstartare
Zadran skrev:
Vadå svenskt tyskstuk? Svenskstuk menar du då. Förknippa inte tyskstuk med rost tack..

ne jag tänkte bara ta det lungt ta det med styling och utseende big_smile

stRaend
4 januari 2011
Zadran skrev:
Exez skrev:
Zadran skrev:

för att det är så? jag har iallafall sett massa bilar som kallas för tyskstuk och som är totalt nerslipade och rostiga? Och nej jag vill inte kalla det tyskstuk, för mig är tyskstuk lågt, brett, fräsch lack och givetvis riktigt fin förövrigt.

sök på tyskstuk på google så ser du nog vad jag menar...

503 Inlägg
4 januari 2011
Trådstartare
stRaend skrev:
Zadran skrev:
Exez skrev:

för att det är så? jag har iallafall sett massa bilar som kallas för tyskstuk och som är totalt nerslipade och rostiga? Och nej jag vill inte kalla det tyskstuk, för mig är tyskstuk lågt, brett, fräsch lack och givetvis riktigt fin förövrigt.

okej sant men ni kan ju ta det lungt big_smile starta ett tråd i stuling och utseende big_smile

kom nyss hem från sjukhuset

som vissa vet är jag i branäs och igår midda så skulle jag göra en bakotvolt (har gjort det minst 100 gånger innan)
så uppe i luften så går något fel så föll 3 meter rakt ner på ansiktet med bena och snowboarden bakom mig och då trycks dom fram så jag såg dom framför mig och då smäller det till i pannan så jag fick snowboarden i pannan så hjälmen flyger av och det gör en hög smäll som min bror som står 50 meter bort hör och där blir jag liggande till han kommer och hjälper mig där ifrån och när jag kommer hem kan jag knappt andas men min far som är sjukvårdare tycker det inte är någon fara men idag blev det värre så vi for iväg til sjukhuset och där får jag reda på att jag har stora sprickor i 2 av mina revben muskelinflamation och kanske har en paj njure det ska jag in och göra mer prov imorgon
men nu sitter jag här helt borta av bedövningsmedecin

men men big_smile
tur i oturen så har jag ju fjädrar på bilen nu så det kanske inte gör så ont att köra bil big_smile

mvh en blåslagen exez
Senast redigerat av Exez (4 januari 2011)

Jävel
2 018 Inlägg
4 januari 2011
Fyfan, Krya på dej!

You got to risk it, to get the biscuit :)

503 Inlägg
4 januari 2011
Trådstartare
Plankpojk skrev:
Fyfan, Krya på dej!

tackar tackar jag ska göra mitt bästa big_smile ska bara ta det lungt och slappa så det kommer inte bli någon update på länge och inget dricka på ca minst 2 månader så vi får se big_smile

Ustkaka
506 Inlägg
4 januari 2011
Ärligt talat, skit i den här laserblåa-volvo idén. Och gå mayham med träfoliet. Träa hela biljävel! skulle bli friggin'! sesså!

ก้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้ ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ กิิิิิิิิิิิิิิิิิิิิ ก้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้ ก้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้ ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ กิิิิิิิิิิิิิิิิิิิิ ก้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้ก็็็็ ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ กิิิิิิิิิิิิิิิิิิิิก้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้ ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ ก็็็็ก้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้กิิิิิิิิิิิิิิิิิิิิ

503 Inlägg
4 januari 2011
Trådstartare
Sami-B skrev:
Ärligt talat, skit i den här laserblåa-volvo idén. Och gå mayham med träfoliet. Träa hela biljävel! skulle bli friggin'! sesså!

visst har vart inne på det men har trottnat på det trälaminaten är jobbig att lägga och dyr så bättre att man lackar hela bilen + har redan bokat tid för lack big_smile

Ustkaka
506 Inlägg
4 januari 2011
Jaha, men lacka den, sen dra dit trä på sidorna, likt amerikanska bilar, som caprice 91-96 estate etc...

ก้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้ ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ กิิิิิิิิิิิิิิิิิิิิ ก้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้ ก้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้ ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ กิิิิิิิิิิิิิิิิิิิิ ก้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้ก็็็็ ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ กิิิิิิิิิิิิิิิิิิิิก้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้ ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ ก็็็็ก้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้กิิิิิิิิิิิิิิิิิิิิ

503 Inlägg
4 januari 2011
Trådstartare
Sami-B skrev:
Jaha, men lacka den, sen dra dit trä på sidorna, likt amerikanska bilar, som caprice 91-96 estate etc...

nja vet inte får se big_smile

Självlärd
3 083 Inlägg
5 januari 2011
Zadran skrev:
stRaend skrev:
Zadran skrev:

Dem kallas för tyskstuk men det är inte tyskstuk när det är nerslipat, Dock kan man inte riktigt säga vad exakt som är tyskstuk, Det är lite personligt och det är själva känslan som avgör det! Men med rost o diverse skräp så blir det inte direkt den där känslan man är ute efter. Tack för mig! smile

Bilar som är nerslipade, rostiga o rent sunkiga kallas inte för tyskstuk utan ratstukad. STOR skillnad där

Det är fysiskt möjligt att korsa två bilmärken men det är psykiskt skadligt
Projektet (lagt på is) http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=158292.

503 Inlägg
5 januari 2011
Trådstartare
Volvo142_73a skrev:
Zadran skrev:
stRaend skrev:

Dem kallas för tyskstuk men det är inte tyskstuk när det är nerslipat, Dock kan man inte riktigt säga vad exakt som är tyskstuk, Det är lite personligt och det är själva känslan som avgör det! Men med rost o diverse skräp så blir det inte direkt den där känslan man är ute efter. Tack för mig! smile

Bilar som är nerslipade, rostiga o rent sunkiga kallas inte för tyskstuk utan ratstukad. STOR skillnad där

ja det är snutdisktuterat nu ta det på styling och utseende

503 Inlägg
10 januari 2011
Trådstartare
tjenare big_smile
idag mår jag bättre trost enorm smärta är sängliggande tyvär så det blir inte något skruvande men det är ju lite bra för att jag har kollat runt lite för har hittat lite basar big_smile närmare bestämt 9 st big_smile
någon som kan hjälpa mig med hur jag ska ha dom? vill inte ha väggbygge för ska kunna ta med 4 st i bilen men vill ja hjälp så skriv big_smile

bye från exez

hbxservice.com
1 471 Inlägg
10 januari 2011
Exez skrev:
tjenare big_smile
idag mår jag bättre trost enorm smärta är sängliggande tyvär så det blir inte något skruvande men det är ju lite bra för att jag har kollat runt lite för har hittat lite basar big_smile närmare bestämt 9 st big_smile
någon som kan hjälpa mig med hur jag ska ha dom? vill inte ha väggbygge för ska kunna ta med 4 st i bilen men vill ja hjälp så skriv big_smile

bye från exez

ingen skola på onsdag då? wink

god gave us turbo lag to give the v8 suckers a slight chanse

503 Inlägg
10 januari 2011
Trådstartare
saablover_1 skrev:
Exez skrev:
tjenare big_smile

bye från exez

ingen skola på onsdag då? wink

jo jag kommer få tvinga mig upp big_smile

Sök