halloj, har ett problem, jag fattar inte hur man får av innerdörren så man kan byta lås och fönstermotorn på bilen. Jag hittar inga skruvar alls på dörren förutom på kortsidan , men är inte bara dem till låset? jag vill få av hela interitören så att säga från dörren .
Kolla vid dörrhandtag invändigt, där brukar sitta ett litet täcklock som täcker en skruv, sen sitter det ibland på kortsidan, ibland undertill. Och sen där handtaget är när man drar i dörren och ska stänga den, där brukar oxå sitta någon skruv.
Kolla vid dörrhandtag invändigt, där brukar sitta ett litet täcklock som täcker en skruv, sen sitter det ibland på kortsidan, ibland undertill. Och sen där handtaget är när man drar i dörren och ska stänga den, där brukar oxå sitta någon skruv.
men hittar inga skruvar alls, bara tre stycken på kortsidan av dörren, men antar det är när man ska byta lås eller nått, men den sitter väl ihopa med clips då, men hur får jag av den då utan att förstöra clipesen?
dela på handtaget i dörren, där sitter en skruv eller ev. två. sen är det bara att bända dörrsidan försiktigt utåt och när den lossnat så hakar du av den från försterskraplisten uppåt.. enkelt