2490
Sök

Båstad - Kastrup, Köpenhamn | Smartaste vägen?

238 Inlägg
8 juli 2010
Trådstartare
Tja!

Imorgon bitti ska jag till Kastrup flygplats i Köpenhamn. Jag ska köra ifrån Båstad. (Inte "BåLstad)

Diskuterar nu vilken väg som är kortast

A: Båstad-Helsingborg-Färjan-Helsingör-Köpenhamn (kastrup)

B: Båstad-Malmö-Öresundsbron-Kastrup.

Hon säger färjan mellan Helsingborg o Helsingör. Jag säger Öresundsbron.. De är både distans, bensinen, tiden och komplikationen av rutten som räknas. Främst är de priset! Hon påstår att de kostar 425kr för en bil + 4 pers T/R.. Öresundsbron kostar 700 T/R..

Vilken väg ska vi välja?

What more can I say? Gumball 3000 for the win, baby!

Muttley
8 juli 2010
Priset tjejen säger är om du åker tillbaka innan 2400. Inom samma dygn. 

http://www.scandlines.se/farja/priser/h … helsingor/

Vi provade att charma kvinnan i biljettbåset så vi åkte över 22 och skulle hem vid 05 men vi fick ha de på två dagar..

Allt beror på vad ni gillar priset blir nästan desamma ju. Men jag vet inte hur de fungerar på bron om biljetten räcker länge.

Jag hade valt båten just för de är trevligt att åka över i hbg sen trevligare väg ner till kastrup.

Men de är ju enklare att köra till malmö och dra över där då du hamnar på kastrup direkt.

DFFL
9 020 Inlägg
8 juli 2010
Bron kostar 375kr enkel resa.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

238 Inlägg
9 juli 2010
Trådstartare
De blir båten trotts allt.. Jävla piss =P Men vad gör man!?. Tack för hjälpen båda 2 wink

What more can I say? Gumball 3000 for the win, baby!

<3 Japs
680 Inlägg
9 juli 2010
Hatar Scandlines sida, tycker den va lite otydligt. Men efter lite klurande och kliande på huvvet så kom jag på att det vart ju billigare än jag trodde, fick för mig att det kostade typ 350kr ENKEL väg. Men jag och bruden ska ju bara va där 1 dag...köra via Helsingör ner till Cph och Tivoli tongue   Och då blire ju bara runt 3-400kr.

Tack för detta TS! ;D

Kärlek växer inte på träd, den tillverkas i Japan

Sök