2510
Sök

Vm: Sverige - Tyskland

1 414 Inlägg
24 juni 2006
Vad fan sysslar dom svenska spelarna med??? knappt nån som jobbar alls för att ens försöka få in bollen i mål??? SKANDAL!!!

Det va fan bland de sämsta spelarna jag sett i mitt liv... till och med trinidad kämpade mer än va Svenskarna gjorde här!!!

Tycker att det va klockrent som kommentatorn sa: dom står stilla med bollen o passar endast och hoppas på att det magsikt ska öppna upp sig för dom... men vad händer, tyskarna tar bollen, VARJE GÅNG!!!

Nästa år skickar vi dit min farmor o hennes kyrkokör, dom kommer fan spela bättre än dom här töntarna...

in any case, knowledge is generally a useful thing in its own right ...
- www.bmwb.se

Rutinerad medlem
1 938 Inlägg
24 juni 2006
Youngblood skrev:
Inte Finland heller.. wink

Skitsamma. Det blir EM igen om 2 år. Fast det blir tufft med både Danmark och Spanien i samma kvalgrupp. Fick inte Finland en svår grupp också calibra_nox?

Har Finland ens någon gång kvalat in till EM eller VM? tongue Skulle inte tro det roll
Har ingen aning big_smile Följer inte med SÅ noga smile

Billackerare
737 Inlägg
24 juni 2006
calibra_nox skrev:
Youngblood skrev:

Skitsamma. Det blir EM igen om 2 år. Fast det blir tufft med både Danmark och Spanien i samma kvalgrupp. Fick inte Finland en svår grupp också calibra_nox?

Har Finland ens någon gång kvalat in till EM eller VM? tongue Skulle inte tro det roll
Har ingen aning big_smile Följer inte med SÅ noga smile

Det har dem nog inte. Lite synd. Jag brukar hålla på Finland när dem kvalar. Så länge dem inte möter Sverige alltså. Är typ lite halvfinne eller nå´t..  broder.. wink

Corrado VR6R 3.0 Turbo

Rutinerad medlem
1 938 Inlägg
24 juni 2006
Youngblood skrev:
Det har dem nog inte. Lite synd. Jag brukar hålla på Finland när dem kvalar. Så länge dem inte möter Sverige alltså. Är typ lite halvfinne eller nå´t..  broder.. wink

Alltså fan, det är nåt, att ifall ni endast har liiite finskt blod i er, så håller ni på Finland istället för Sverige i ishockey, fotboll, innebandy, allt big_smile

BMW Power
2 362 Inlägg
24 juni 2006
calibra_nox skrev:
Youngblood skrev:

Alltså fan, det är nåt, att ifall ni endast har liiite finskt blod i er, så håller ni på Finland istället för Sverige i ishockey, fotboll, innebandy, allt big_smile

Där Sverige inte är med i, fast Finland är. Såklart man hejar på Finland då wink är kvartsfinne wink

BMW, bogsering med wire :/

79 Inlägg
24 juni 2006
Man visste att sverige skulle förlora ju, men inte att de skulle gå så jävla dåligt! Dom spelade ju inte ens fotboll ida! Dom fick bollen, sen visste dom inte va dom skulle göra me den... Den ända riktiga spelarn ida va Isaksson, utan han så vet man inte ens om sverige hade kommit så långt

Press any key... were is the "any key"???

41 Inlägg
24 juni 2006
Det är ju naturligtvis svårt att hålla andan uppe när man har släppt in två mål efter tolv minuter, men de höll ju ganska gott stånd med tio man, tyskland gjorde ju inga fler mål efter ett ganska urvattnat spel i andra halvlek. Men jag tillhörde också skaran som bara hoppades på en underhållande match, och inte förväntade mig någon seger. Problemet är att spelarna ofta får sota för de förväntningar som media byggt upp hos oss... Tyskland ska ha sin seger, den har de gjort sig förtjänta av i min mening.

Snorgubbe
79 Inlägg
24 juni 2006
...är det ngn som ska ha skit, så är det Lagerbäck! Han skulle ha bytt ut Zlatan i halvlek mot Allbäck. Vi kanske inte hade vunnit då, men vi hade fått fler chanser iaf. Zlatan stog ju för fan bara o vänta på bollen, istället för att kämpa sej till den...Så nu skiter jag i det, o laddar för EM istället! MVH

2nd place=First loser

41 Inlägg
24 juni 2006
Var det inte Zlatan som tog Sveriges enda skott på mål?

Billackerare
737 Inlägg
24 juni 2006
Gryphon skrev:
Var det inte Zlatan som tog Sveriges enda skott på mål?

Det hoppas jag verkligen inte.. det måste ha varit deras målvakt (Lehmann) som tog sveriges enda skott på mål. wink

Corrado VR6R 3.0 Turbo

482 Inlägg
24 juni 2006
Trådstartare
Youngblood skrev:

EM om två år ja .. Fast då är det Slovenien som kommer piska alla! big_smile

Ah fan altså.. nu kommit hem efter att spelat fotboll sedan sverige förlorade -.- ..
Skyll inte bara på dommaren .. De bytar ut ZLATAN .. istället för henke som inte gjort mer än att förstört alla fina chanser ..

Aja, förlust som förlust .. att vi sitter här och klagar på dommarn etc hjälper oss inte :'(

- Bromsa är ett tecken på svaghet -

SSS -12
3 217 Inlägg
25 juni 2006
Slovenian skrev:

Ingen kommentar!

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu

314 Inlägg
25 juni 2006
Jag är så förbannad så jag inte vet var jag ska ta vägen... Tyskarna pissade fan på oss...

PINSAMT!!!!!!!!!!!

Henke... Jävla HIF:are
Zlatan... Jisses...
Lucic... Häcken.. !!!!!!!!
Mellberg.. ????
Jonsson.... Va gör han i truppen??
Linderoth... Mot Ballack.. LOL
Bra av Lagerbäck att byta in en mittback när man ligger under med 2-0... Herregud alltså...

Hade kunnat fortsätta men nu ska jag sova...  mad mad mad

482 Inlägg
25 juni 2006
Trådstartare
Fuckface skrev:
Slovenian skrev:

Ingen kommentar!

*Host* 3-1 mot trinidad *host*

PS. Antyder inte på något med ovanstående inlägg, går inte ur en strid utan något bara tongue
Senast redigerat av Slovenian (25 juni 2006)

314 Inlägg
25 juni 2006
Men wooow slovenian...

482 Inlägg
25 juni 2006
Trådstartare
Piffsen skrev:
Men wooow slovenian...

Vadårå? .. Inte följt nyheterna?
Förstår inte varför fler personer antyder på det jag sa, jag sa det i skämtsamt syfte.
Tål inte folk skämt eller? Herregud -.-

SSS -12
3 217 Inlägg
25 juni 2006
Slovenian skrev:
Piffsen skrev:
Men wooow slovenian...

Vadårå? .. Inte följt nyheterna?
Förstår inte varför fler personer antyder på det jag sa, jag sa det i skämtsamt syfte.
Tål inte folk skämt eller? Herregud -.-

Jag vet var din skola bor -_-

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu

Fisketokig
2 997 Inlägg
25 juni 2006
Founder skrev:
Vad fan sysslar dom svenska spelarna med??? knappt nån som jobbar alls för att ens försöka få in bollen i mål??? SKANDAL!!!

Det va fan bland de sämsta spelarna jag sett i mitt liv... till och med trinidad kämpade mer än va Svenskarna gjorde här!!!

Tycker att det va klockrent som kommentatorn sa: dom står stilla med bollen o passar endast och hoppas på att det magsikt ska öppna upp sig för dom... men vad händer, tyskarna tar bollen, VARJE GÅNG!!!

Nästa år skickar vi dit min farmor o hennes kyrkokör, dom kommer fan spela bättre än dom här töntarna...

hehe ja du vet inte hur rätt du har... sorgligt men sant...

vilken jäkla skitturnering. Blivit upphöjd av alla men de klarar inte att göra mål mot trinidad utan nära på att åka på baklängesmål där. Efter 3 timmars spelade i vm lyckas de turligt peta in ett mål mot halvtaskigt motstånd. sen nära att missa en liten poäng mot england och sedan sitta och ta skit ifrån tyskarna.

Henke kan ju inte träffa ett mål fast han hade all tid i världen på sig att sikta.

Nä ta hem svenskarna innan de skämmer ut sig mera. ännu finns det väl fotbollsskolor kvar som brukar vara poppis på sommarlovet. kanske de har tur att komma med i någon sådan i bästa fall.

Saab 9-3 Aero SS --- Honda CBR600RR
Can Am 800XXC Vägreg --- Can Am 450X Vägreg

8 156 Inlägg
25 juni 2006
Hmm. Jag har min konspirationsteori klar. Tyskland mutade svenska landslaget för att dom inte skulle göra mål. Henke fick säkert en extra bonus för att han "missade" straffen. *ler brett*

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)

482 Inlägg
25 juni 2006
Trådstartare
Phaetoon skrev:
Hmm. Jag har min konspirationsteori klar. Tyskland mutade svenska landslaget för att dom inte skulle göra mål. Henke fick säkert en extra bonus för att han "missade" straffen. *ler brett*

Hah! big_smile
Den låter så bra så att jag också joinar! smile

Sök