Nu är det dags. Efter en lång väntan så är filmen äntligen klar. Superior Syd's film från Gatebil Sverige at Mantorp park.. GATEBIL har genom åren gjort sig känt som det event man åker till om man vill se extrema gatbilar på sitt allra galnaste humör; en gigantisk lekstuga för bilentusiaster utan dess like…! Bara här kan du se 700-1000HK monster drifta runt banan hänsynslöst gentemot däck, sin egna bil- och även de andra deltagarna på banan! Vi tog med oss många kameror för att kunna få med så mycket vi kunde av all galen action på banan. Jag har lagt ner väldigt många timmar på att få denna filmen riktigt bra. Och med en hel del teamwork med Micke.J så fick jag ihop den klart bästa filmen so far för Superior Syd. Filmen på strax under 10 minuter innehåller massor av action från några av nordens grymmaste bilarn som körde på Gatebil at Mantorp Park.
Glöm inte att skruva upp volymen och titta på helskärm. Det är då filmen gör sig som bäst.
Ni kan kika in våra tidigare filmer på våran vimeo sida Superior Syd
Kom som vanligt gärna med konstruktiv kritik så jag kan fortsätta jobba mig framåt och bli bättre.
Grymt fin film, Kanske en utav de bästa av denna typen's klipp från Sverige? Det enda jag kan med att anmärka på är när du följer en bil i fart te.x runt 1.40 in i filmen. Men det säger jag bara för att du ville ha konstruktiv kritik, Annars hade jag aldrig brytt mig om det