3290
Sök

Trasig elstol volvo 850

Skaune
29 juli 2010
Trådstartare
ja vart lägger man en sån här trd? nåväl den får hamna här!
skule fälla sätet på passagerarsidan idag på t gulen, de gick bra, men när jag kom till bottenläget tyckte jag att lite till borde den väl fälla ner, så jag tryckte ett par gånger extra på knappen och den hackade lite åt gången sista biten, nåväl, när jag sen skulle få upp den ja då bara surrar motorn, precis som om den inte har nått o driva, fast dn låter lite mer än förut, alla andra funktioner fungerar förutom att fälla upp ryggstödet igen. vi har provat att tvinga up den igen, men den sitter som berget!

Vad i helvete ska man ta sig till? pala läga pengar på volvo för felsöking, så jag frågar här först! wink

vad har hänt igentligen?

Bilmekaniker
92 Inlägg
29 juli 2010
den kanske har kuggat över? lägg dig ner o kolla under stolen när du trycker på knappen big_smile

Skaune
29 juli 2010
Trådstartare
Anden740 skrev:
den kanske har kuggat över? lägg dig ner o kolla under stolen när du trycker på knappen big_smile

Ja har kollat, sitter små drev på sidan av stolen, de rör sig inte alls, känns som om där sitter sk. "stopp" på var siida för att inte kunna åka ner för långt, ser nästan ut som om ena stoppet kommit igenom, men de ska inte en sån motor klara att dra förbi! om inte vi ens kan tvinga upp den med våld!

Skaune
30 juli 2010
Trådstartare
Inga fler som har nån idé??

I got Dubs!
2 423 Inlägg
30 juli 2010
om du lyfter lite i ryggstödet o trycker på knappen?

Skaune
30 juli 2010
Trådstartare
Dubs skrev:
om du lyfter lite i ryggstödet o trycker på knappen?

ja vi har försökt trycka upp den med ordentlig krat, sitter som berget, börjar tvivla på att de e motorn!
då borde den ju gå o tvinga upp åtminstånde!

Sök