Ser bra ut, men en fråga, varför blästrar/lackar du bromssköldar som det rostat hål i? Antar att du ska byta dom men bara lät dom sitta nu?
Tackar haha jag fick inte lös dom ska svetsa på en ny mutter på dom så jag får lös de så jag kan byta dom böjde till dom så de gick att blästra och måla bakom dom
Ska börja blästra underredet så man får bort allrost och svetsa igen de som ska lagas sen grunda och måla de vitt sedan ska jag ta lösdörrarna och framskärmarna från donator bilen och byta ut de . och snygga till elen i motor rummet. kanske lyfta ur motorn så jag kan blästra den och slipa ner och grunda motorrummet . men de beror på om man får mellan axeln så man kan provmontera så man vet om den passar eller om man måste göra om den igen .
trodde man skulle hinna med premiärturen i sommar men de blir nog nästa
Jag o farsan har funderat på v8a bygge ett tag nu. Men vi e mer inne på en aluminium rover 8a. Med tanke på vikten, men vad väger cheva 8an med låda egentligen?
Jag o farsan har funderat på v8a bygge ett tag nu. Men vi e mer inne på en aluminium rover 8a. Med tanke på vikten, men vad väger cheva 8an med låda egentligen?
okej ska du ha den å köra efter väg ? ja du bra fråga de vet jag faktist inte .
Tjenare Var och lämnade in fälgarna jag blästrade idag till lackeraren dom blir svart med vit bana. Sedan var jag in på mekonomen och beställde nya stötdämpare spindelleder samt styrleder Så jag kan börja sätta ihop framvangnen