riktigt fint ritat det där!
egentligen är det inte sååå stor skillnad mellan att rita och måla med airbrush, tycker jag.
tar inte så länge att lära sig att måla bra och så med airbrush, men sedan tekniken med alla små finesser (som ofta gör bilden) för du öva in ett tag innan det löper. och man lär sig nytt hela tiden. köp nåt billigt airbrush set och börja öva! men inte för billigt! köper du för billigt kan de hända att du helt tappar nerverna och intresset när utrustningen börjar krångla
tro mig, jag slängde en gång min airbrush-penna i väggen när jag blev förbannad på den
det var en billig som plötsligt spottade färgfläckar över det man åstadkommit... sånt e INTE kul!
själv fick jag min nya airbrush penna (från holland) denna vecka , riktigt kul grej
en Iwata Hi-Line HP-BH....
men nån billig Badger (200 NH kanske) kunde nog passa bra till att börja med!
helst med så fin nål som möjligt (finns att köpa finare nålar och munstycken skilt också vid behov)
sen me kompressorn vet jag inte...har själv en Sparmax AC-100, den är tystgående, och pumpar 20liter/min, (max 5,5bar)...den tycker jag är bra men den är min första och enda så jag har ingen erfarenhet av andra, så kan inte hjälpa där...
men börja öva, jag lovar det kommer! för du har talang ju!
lycka till!