3431
Sök

Eftersnack: Södertälje träff 1/8

1 309 Inlägg
2 augusti 2010
Trådstartare
tackar för en helt underbar kväll trots regnet. Stort cred till NSR och dem som hjälpte till när regnet hade dragit förbi. Dessa träffar blir bara bättre och bättre big_smile

Kolla gärna in detta projekt som jag är involverad i.
http://www.garaget.org/EdstromRacing

68 Inlägg
2 augusti 2010
Chippen88 skrev:
tackar för en helt underbar kväll trots regnet. Stort cred till NSR och dem som hjälpte till när regnet hade dragit förbi. Dessa träffar blir bara bättre och bättre big_smile

håller helt med, blev en riktigt lyckad kväll tillslut smile de tackar vi för

No Shame Racing Crew
680 Inlägg
2 augusti 2010
TUSEN TUSEN TACK TILL PUBLIKEN SOM STÄLLDE UPP OCH GJORDE DENNA KVÄLL MÖJLIG.....Utan er hade det aldrig gått....stor applåd till er från oss i No Same Racing Crew...

MVH Sebbe / N.S.R Crew

Grattis svarta faran...

No Shame Racing Crew

155 Inlägg
2 augusti 2010
jävligt trevlig kväll ..tackar ! big_smile

155 Inlägg
2 augusti 2010
Jäkligt grym kväll! Va riktigt fin sammanhållning på alla kändes det som:D
Tog en hel del bilder.
Laddar upp det senare, alt imorn! Håller på och laddar de från minneskortet nu!

1 224 Inlägg
2 augusti 2010
Var bra som vanligt, synd att alla inte har samma tålamod. Var ju riktigt mycket bilar i början. Hoppas på bättre väder nästa vecka då.
Peace

i-vtec Do you?

Living the good Life!
585 Inlägg
2 augusti 2010
Tack för en lyckad kväll NSR crew och grattis till svarta faran, grymt att alla ställde upp efter regnet med fikat wink

When the flag drops, the Bullshit stops.

STHLM(S)LOW CREW!
564 Inlägg
2 augusti 2010
Riktigt grymt jobbat NSR och ALLA som ställde upp och torka efter regnet:D
Härligt se alla samarbeta .  Ses nästa söndag big_smilebig_smile

/ Charem

Stolt arrangör av Stockholms största bilträffar!
STHLM(S)LOW CREW!
STHLM(S)LOW @ FACEBBOK.

Xzation
101 Inlägg
2 augusti 2010
Lyckad träff! synd på regnet! synd oxå på folk som inte har kontroll på högerfoten bland Barn/föräldrar/gående/parkerade bilar! leka skall göras vid avspärrat omr där ingen går rakt över tråkigt om nått skulle hända!

1 224 Inlägg
2 augusti 2010
Någon som vet något om olyckan som inträffade vid södertälje? Var det i samband med träffen?

i-vtec Do you?

68 Inlägg
2 augusti 2010
Mazda6sex skrev:
Någon som vet något om olyckan som inträffade vid södertälje? Var det i samband med träffen?

Vartdå?

Var yttligare en lyckad träff, härligt med upptorkningen, så lite bidrog man endå smile

Keep it going!

1 224 Inlägg
2 augusti 2010
Söder om Södertälje inträffade det, Står på blocket

i-vtec Do you?

83 Inlägg
2 augusti 2010
kunde inte dyka upp. sitter i oslo o sippar på en bira, njuter av semestern... kanske nästa vecka. får se vart man hamnat tongue

Krejsy Juwser :D
34 Inlägg
2 augusti 2010
Tack för en trevlig kväll! Tog lite tid pga. regnet, och var lite stökigt att få ihop stegen när vi stod och skulle ordna upp bilarna iordning.

Får ni stil och bättre flyt på den biten senare, så blir det kalas bra det här!

Jag är nöjd med min "test-and-tune" kväll, första körningen med bilen, och en andra plats känns fint smile

//Audi 100 Avant
Senast redigerat av hall0n (2 augusti 2010)

Finraggare
2 381 Inlägg
2 augusti 2010
Mäste försöka ta mig ner nästa helg känner jag.

I love being a nobody - because nobody is perfect.

E30 Kärlek
114 Inlägg
2 augusti 2010
hall0n skrev:
Tack för en trevlig kväll! Tog lite tid pga. regnet, och var lite stökigt att få ihop stegen när vi stod och skulle ordna upp bilarna iordning.

Får ni stil och bättre flyt på den biten senare, så blir det kalas bra det här!

Jag är nöjd med min "test-and-tune" kväll, första körningen med bilen, och en andra plats känns fint smile

//Audi 100 Avant

fy fan gubben jag är fan kär i din bil asså så är så grym smile när du kom o skulle hjälpa till men torka rakan då tänkte jag det är nån som har lånat mammas bil bara o SEN när du tryckte på då jag ba shit helvette smile då är alltid välkommen skit kul o träffa dig smile

E30 Kärlek
114 Inlägg
2 augusti 2010
charem skrev:
Riktigt grymt jobbat NSR och ALLA som ställde upp och torka efter regnet:D
Härligt se alla samarbeta .  Ses nästa söndag big_smilebig_smile

/ Charem

du är alltid välkommen det vet du ;-)

Krejsy Juwser :D
34 Inlägg
2 augusti 2010
besbes skrev:
fy fan gubben jag är fan kär i din bil asså så är så grym smile när du kom o skulle hjälpa till men torka rakan då tänkte jag det är nån som har lånat mammas bil bara o SEN när du tryckte på då jag ba shit helvette smile då är alltid välkommen skit kul o träffa dig smile

Haha, tack smile
Jo, att det ska se ut som mammas/pundarbil/äckligt ful kombi är ju lite själva poängen med bilen smile

Bara kul att hjälpa till, man vill ju köra lixxom big_smile

3 390 Inlägg
2 augusti 2010
Som vanligt diskuterar vi inte Streetrace.

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

Sök