tackar för en helt underbar kväll trots regnet. Stort cred till NSR och dem som hjälpte till när regnet hade dragit förbi. Dessa träffar blir bara bättre och bättre
tackar för en helt underbar kväll trots regnet. Stort cred till NSR och dem som hjälpte till när regnet hade dragit förbi. Dessa träffar blir bara bättre och bättre
håller helt med, blev en riktigt lyckad kväll tillslut de tackar vi för
TUSEN TUSEN TACK TILL PUBLIKEN SOM STÄLLDE UPP OCH GJORDE DENNA KVÄLL MÖJLIG.....Utan er hade det aldrig gått....stor applåd till er från oss i No Same Racing Crew...
Jäkligt grym kväll! Va riktigt fin sammanhållning på alla kändes det som:D Tog en hel del bilder. Laddar upp det senare, alt imorn! Håller på och laddar de från minneskortet nu!
Lyckad träff! synd på regnet! synd oxå på folk som inte har kontroll på högerfoten bland Barn/föräldrar/gående/parkerade bilar! leka skall göras vid avspärrat omr där ingen går rakt över tråkigt om nått skulle hända!
Tack för en trevlig kväll! Tog lite tid pga. regnet, och var lite stökigt att få ihop stegen när vi stod och skulle ordna upp bilarna iordning.
Får ni stil och bättre flyt på den biten senare, så blir det kalas bra det här!
Jag är nöjd med min "test-and-tune" kväll, första körningen med bilen, och en andra plats känns fint
//Audi 100 Avant
fy fan gubben jag är fan kär i din bil asså så är så grym när du kom o skulle hjälpa till men torka rakan då tänkte jag det är nån som har lånat mammas bil bara o SEN när du tryckte på då jag ba shit helvette då är alltid välkommen skit kul o träffa dig
fy fan gubben jag är fan kär i din bil asså så är så grym när du kom o skulle hjälpa till men torka rakan då tänkte jag det är nån som har lånat mammas bil bara o SEN när du tryckte på då jag ba shit helvette då är alltid välkommen skit kul o träffa dig
Haha, tack Jo, att det ska se ut som mammas/pundarbil/äckligt ful kombi är ju lite själva poängen med bilen