Vilka av fälgarna? Original comet eller dotz radium fägarna?
Tänkte på dotz fälgarna
Vet faktiskt inte Köpte dem av en vän som hade på sin v70r så jag tänkte bara att passar de på den så passar de på min. Men borde nog gå att söka på. Dotz radium 19" var de. Jag har inte kvar fälgarna idag så kan inte kolla på dem heller.
Vilka av fälgarna? Original comet eller dotz radium fägarna?
Tänkte på dotz fälgarna
Vet faktiskt inte Köpte dem av en vän som hade på sin v70r så jag tänkte bara att passar de på den så passar de på min. Men borde nog gå att söka på. Dotz radium 19" var de. Jag har inte kvar fälgarna idag så kan inte kolla på dem heller.
Har själv tänkt koppla ur airbagen för ska ha barnstol i fram , volvo tog 1500kr för att koppla ur den..
är det svårt att koppla ur den?
och samt lyser SRS lampan om man har gjort detta?
Grymt projekt i övrigt /MVH
Det är lite jobb men verkligen inte svårt. Man får plocka ut handskfacket och ta bort överdelen av instrumentbrädan. Med urkopplat batteri! Jag kopplade in airbagen igen då jag bara skulle byta överdel. Om man vill ta bort den permanent så krävs ett motstånd som jag tror volvo säljer annars så kommer srs lampan att börja lysa.
Läst igenom din tråd nu! Och gillar att du tar hand om en så ovanligt och fin bil! originalstuket gillas SKARPT!!
Kolla gärna in mitt V40 projekt där jag lackerar min V40 på egen hand och rostlagar! :)
Motorrenovering och uppfräschning av min V70R -98 finns att följa här: Bluescreen's V70R
Räddningen av min och sambons Laserblå V70R -00, finner du bland mina projekt.