3108
Sök

Försäkring på bmw 325

13 Inlägg
3 augusti 2010
Trådstartare
hejsan jag kollar på en bil och undrar vad en bmw 325:a kostar i försäkring för en som är över 24 år.. halvårs/helårs:)big_smile

642 Inlägg
3 augusti 2010
Gå in på blocket.se, sök på bmw 325, ta valfritt regnummer från någon av bilarna, gå därefter in på atava.se eller trygghansa.se. Gå in och kolla på bilförsäkring, skriv in dina uppgifter och regnumret och vips så har du ett svar på hur mycket din försäkring kommer kosta.

3 295 Inlägg
13 Inlägg
3 augusti 2010
Trådstartare
en 91

2 011 Inlägg
4 augusti 2010
Finns allt mellan c:a 5000-15000:- helår och helförsäkrad.

Råd är att du ringer runt innan du beställer en försäkring. Kan variera väldigt.

För min del så var Länsförsäkringar billigast, därefter If och sedan Trygghansa.
Folsam var inte att tänka på. Skulle ha 7000:- mer för min del då.

Det är värt att ringa runt...

Inte farten som dödar. Det är stoppen

Rumpmas
3 860 Inlägg
4 augusti 2010
Atava? De brukar kunna ligga lägre, speciellt om man är ung. Hur bra de är på att reglera skador får någon som behövt nyttja försäkringen svara på. En del trådar tyder på problem när det väl händer något, och en del är nöjda. Men det säger mig inte mycket då det gäller de flesta bolag.

Gör som beskrivet ovan, ta ett regnummer från Blocket och surfa runt på de olika bolagens hemsidor och räkna premier.

Hur tänkte du nu?!
423 Inlägg
4 augusti 2010
https://www.compricer.se/forsakring/bil/

Kolla där, funkar på de flesta bilar

13 Inlägg
4 augusti 2010
Trådstartare
okej tack smile jag har hittat bra försäkringar nu smile tack så mycket MrErlandsson det var till stor hjälp med sidan big_smile

Sök