22 september 2010
Trådstartare
Nomenia skrev:
AirOne skrev:
Nomenia skrev:
ja men just de. haha prenumererar på båda dina projekt XD.. haha men mardrömmar skall du inte ha.. in å bes och ut å glid
Haha ok
Jo men..fan..tänk om besiktningsmannen bara lägger pannan i djupa veck och säger att "Sorry mannen men.."..
asså så läng bromsar är bra och att lager/bussningar till dämpare/hjul upphängning å så är bra med och att du inte har någon bärande balk som är sönderrostad så tror ja inte de ska va nå problem.. ja mena kolla vilka jävla rosthinkar som går här uppe efter vägarna... vissa skulle man inte vilja krocka med pga risken att få en motor i nyllet
Nja. Låg personligen under bilen och slipade bort den ytrost som var och kan intyga att balkar och hela underredet såg bättre ut än..ja..många bilar jag sett, som är 10-15 år nyare.
Bromsarna tar bra och jämt..avgassystemet är utbytt nästan hela vägen..ja det ska vara bussningarna då som är lite till åldern men de funkar vad jag vet.
Vi får se.
Appropå rost. Hittade faktiskt lite rost på V70:in häromdagen. Längst upp på bakluckan, "framför" vingen där det sitter en plåt. Framkanten på plåten hade några små, små skavanker.
Funderar på hur jag ska åtgärda det..
Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.