1st skrev:
brian skrev:
Det gäller för ägaren att svara innan detta tipset ryker ( alltså att den försvinner därifrån jag såg den )..
Hej allihopa! Bilen har är hittad!.. Polisen hittade bilen klockan 2 på natten i bergsjön.
Bilen stod i någons garage och ägaren till garaget larmade polisen när han såg att bilen stod där.
Allt finns kvar i bilen och ingenting var förstört förutom låsen till bilen. Men detta är en ganska billig reparation då jag jag helt säker på att jag inte skulle hitta bilen igen.
En liten grej som gärningsmannen klantade sig på var att öppna min nya kola flaska i bagagen och dricka några klunkar. Flaskan ställde han sedan brevid bilen på en hylla och denna tog då polisen in på DNA analys..
Jag tror inte att dom kommer att få någon träff men är ju bra om han någon annangång tabbar sig så kommer brottet på min bil upp förmodligen.
Brian: du får gärna avslöja ändå vad du hade för tips;) lite kul att veta=)
Och kan Tacka allihopa för att ni engagerade er i att hålla ögonen öppna;) Det uppskattas verkligen.
Hälsningar Patrick=)
När dom stall min bil så skar dom sig och det fanns blod på bilen dom tog det till DNA analys.
Dom fick fast dom några månader senare för ett annat brott, så allt kan hända. Lite kul att veta att han åkte fast.
it looks like the one that once did the wanting suddenly wants to be wanted by a different wanting that has a want of wanting that has never been wanted for the sake of wanteness.