hejsna köpte ett chip beggat o de e från turbocentralen. Men de saknas "piggar" på de. mindre på ena sidan o fler på andra men ingen sida har fullt me piggar o min fråga är stämmer de eller ska ja sätta dit piggar på alla?? måste veta ??? mvh niklas!
Titta i boxen eller på orginal chippet så ser du vilka kontakter som skall finnas.
Tråden är tolv år gammal, OP borde ha löst problemet eller gått vidare vid det här laget.
Du har rätt, men antar att mattis6219 googlade och fick en träff på denna tråden. Så mitt svar får väll ses mer som ett svar till mattis6219 och inte till TS.
Titta i boxen eller på orginal chippet så ser du vilka kontakter som skall finnas.
Tråden är tolv år gammal, OP borde ha löst problemet eller gått vidare vid det här laget.
Du har rätt, men antar att mattis6219 googlade och fick en träff på denna tråden. Så mitt svar får väll ses mer som ett svar till mattis6219 och inte till TS.
Fast mattis6219 frågade efter telefonnummer eller hemsida, förstår inte riktigt hur ditt svar hjälpte honom.