rätt så nöjd med min dag på vallåkra också, finns bara en nackdel, alla skrotobjekt som man såg rulla in var inte direkt trevligt! borde dom inte kunna sätta up bättre regler på vad som kommer in o inte kommer in ?
rätt så nöjd med min dag på vallåkra också, finns bara en nackdel, alla skrotobjekt som man såg rulla in var inte direkt trevligt! borde dom inte kunna sätta up bättre regler på vad som kommer in o inte kommer in ?
Tycker själv det borde vara strängare regler, även om man själv rullade in med en bil som egenteligen inte platsar där ... men ett ganska enkelt sätt är väl att ta ut en avgift för att ställa ut istället för att låta alla utställare gå in gratis, det är den enda anledningen till alla "skrot" objekt åker in
Tycker själv det borde vara strängare regler, även om man själv rullade in med en bil som egenteligen inte platsar där ... men ett ganska enkelt sätt är väl att ta ut en avgift för att ställa ut istället för att låta alla utställare gå in gratis, det är den enda anledningen till alla "skrot" objekt åker in
ja du förstår vad jag menar, min bil hade jag likamed kunnat ställa ut om jag ville komma undan billigt, men det är ju bara 150 kr :S dom borde kanske inte behöva ta betalt men strängare regler så det inte kommer in bilar där dom har kladat på bilen med en pensel "vallåkra 2010" på bakrutor o motorhuvar
glömde säga har ej laddat upp söndagens foton än! kameramobilen(12megapixel satio) krånglar kanske överansträngd? väntar på polares foton (systemkamera)
Random rysk folkbonde !
Trabant och Saab <3
Projekt tråden Trabant Projektet 14