Är kanske inte den bästa på att uttrycka mig men måste säga att det är fantastiskt av dig att orka fortsätta trots allt krångel, fler såna människor behövs i den här världen! Mycket bra.
Är kanske inte den bästa på att uttrycka mig men måste säga att det är fantastiskt av dig att orka fortsätta trots allt krångel, fler såna människor behövs i den här världen! Mycket bra.
Önskar dig lycka till i fortsättningen!
Tack så mycket. Det är såna kommentarer som gör att man orkar med att fortsätta.
Det finns la ett konto som vi på garaget kan sätta in bidrag?
Ja vi har ett BG där man kan skänka ett bidrag till projektet. Alla namnen kommer att finnas med i en presentationspärm som följer med bilen. Vårt BG nummer 668-0060
Hej! Jag har precis läst igenom hela tråden utan avbrott. Jag blev så sjukt imponerad av ert projekt. När folk gör välgörenhetsprojekt gör mig varm i hjärtat. Jag hoppas och tror att allting kommer gå som smort. All lycka till er!
Hej! Jag har precis läst igenom hela tråden utan avbrott. Jag blev så sjukt imponerad av ert projekt. När folk gör välgörenhetsprojekt gör mig varm i hjärtat. Jag hoppas och tror att allting kommer gå som smort. All lycka till er!
Mvh Charlie
Tack så mycket. Ja nu har man ju gått på en massa motgångar så nu borde det ju flyta på i rätt riktning tycker jag.
Det var lite lurigt att lyckas rösta, eftersom facebook, twitter osv -knapparna hamnade ovanpå OK-knappen i både Firefox och IE. Dock så fungerade det att ställa sig i rutan för email och trycka på enter.
Läst igenom tråden och har nästan tappat förtroende för mänskligheten.. Hur man kan stjäla från ett sådant projekt förstår jag inte.. Du har alla mina lyckönskningar.