2852
Sök

Barncancerfonden Projektbil. Projekt Framtid

5 111 Inlägg
18 september 2011
Tänkte så sent som i förrgår vad som hände med detta.

210 Inlägg
18 september 2011
Trådstartare
olsson1337 skrev:
fyfan att nån kan sno från en bil som ska stödja barncancerfonden.... sad   ibland undrar man vad de finns för människor i världen.

Ja det är illa.
Nu är jag starkare än tidigare och har kavlat upp ärmarna så nu ska det byggas igen.
Tar det hela som en prövning.

Avstängd
1 714 Inlägg
18 september 2011
Är kanske inte den bästa på att uttrycka mig men måste säga att det är fantastiskt av dig att orka fortsätta trots allt krångel, fler såna människor behövs i den här världen! Mycket bra.

Önskar dig lycka till i fortsättningen!

210 Inlägg
18 september 2011
Trådstartare
Emilius skrev:
Är kanske inte den bästa på att uttrycka mig men måste säga att det är fantastiskt av dig att orka fortsätta trots allt krångel, fler såna människor behövs i den här världen! Mycket bra.

Önskar dig lycka till i fortsättningen!

Tack så mycket. Det är såna kommentarer som gör att man orkar med att fortsätta.

177 Inlägg
18 september 2011
bcf_bilen skrev:
olsson1337 skrev:
fyfan att nån kan sno från en bil som ska stödja barncancerfonden.... sad   ibland undrar man vad de finns för människor i världen.

Ja det är illa.
Nu är jag starkare än tidigare och har kavlat upp ärmarna så nu ska det byggas igen.

det är väl de bästa man kan gö av saken, starkt jobbat! och jag önskar dig lycka till o hoppas du får mycket stöd av sponsorerna!

210 Inlägg
18 september 2011
Trådstartare
olsson1337 skrev:
bcf_bilen skrev:
olsson1337 skrev:

Ja det är illa.

det är väl de bästa man kan gö av saken, starkt jobbat! och jag önskar dig lycka till o hoppas du får mycket stöd av sponsorerna!

Tack så mycket

414 Inlägg
18 september 2011
Det finns la ett konto som vi på garaget kan sätta in bidrag?

210 Inlägg
18 september 2011
Trådstartare
Ankmeister skrev:
Det finns la ett konto som vi på garaget kan sätta in bidrag?

Ja vi har ett BG där man kan skänka ett bidrag till projektet. Alla namnen kommer att finnas med i en presentationspärm som följer med bilen. Vårt BG nummer 668-0060

53 Inlägg
18 september 2011
Hej! Jag har precis läst igenom hela tråden utan avbrott. Jag blev så sjukt imponerad av ert projekt. När folk gör välgörenhetsprojekt gör mig varm i hjärtat. Jag hoppas och tror att allting kommer gå som smort. All lycka till er!

Mvh Charlie

210 Inlägg
18 september 2011
Trådstartare
Challe_ skrev:
Hej! Jag har precis läst igenom hela tråden utan avbrott. Jag blev så sjukt imponerad av ert projekt. När folk gör välgörenhetsprojekt gör mig varm i hjärtat. Jag hoppas och tror att allting kommer gå som smort. All lycka till er!

Mvh Charlie

Tack så mycket.
Ja nu har man ju gått på en massa motgångar så nu borde det ju flyta på i rätt riktning tycker jag.

210 Inlägg
18 september 2011
Trådstartare
Gå gärna in på denna länken och rösta.
http://www.vadskulledugora.se/bidrag/by … ncerfonden

709 Inlägg
19 september 2011
Starkt jobbat trots motgångar! Behövs fler som du!

Tangentbordsriddare
1 825 Inlägg
19 september 2011
bcf_bilen skrev:

Har röstat + sagt till folk att göra detsamma!

564 Inlägg
19 september 2011
Det var lite lurigt att lyckas rösta, eftersom facebook, twitter osv -knapparna hamnade ovanpå OK-knappen i både Firefox och IE. Dock så fungerade det att ställa sig i rutan för email och trycka på enter.

414 Inlägg
19 september 2011
Röstat 2 ggr smile Olika mailadresser;)

210 Inlägg
19 september 2011
Trådstartare
Michkijn skrev:
bcf_bilen skrev:

Har röstat + sagt till folk att göra detsamma!

Tack.

210 Inlägg
19 september 2011
Trådstartare
Helt underbart att få så mycket positiv respons.

210 Inlägg
19 september 2011
Trådstartare
Härligt med så många röster. Har gått från plats 86 till 28. Tack så mycket alla.

2 924 Inlägg
19 september 2011
Trevligt att du kommit igång igen smile

...men vad händer nu då härnäst i projektet?

Lite byggbilder och beskrivning på aktuell status och kommande etapper och mål är alltid intressant i en projekttråd smile

Lycka till!

~ Life is short, have FUN! ~

33 Inlägg
19 september 2011
Läst igenom tråden och har nästan tappat förtroende för mänskligheten.. Hur man kan stjäla från ett sådant projekt förstår jag inte.. Du har alla mina lyckönskningar.

Starkt jobbat och stort lycka till!

Sök