Något var det iaf, om det var som så att det bara var så den första träffen eller om det var att resultaten var mörkade dvs att dom inte visades på tavlorna?
Lördagen den 4/9 så är det dags för bilutställning samt streetrace på Veidec Raceway i Malmö ( Dragracing banan ) Kl:15:00-19:00 Fritt inträde! 100:- För den som vill köra! Endast gatregistrerade bilar får vara med och tävla i bilutställningen! ...Endast gatregistrerade bilar får köra på banan! Alla andra välkomnas att uppleva en grym dag!
Obs!! Samtliga bilar som ska k'öra kommer att bli besiktigade på plats av personal. * Hjäl är rekomenderat för bilar som kör under 9 sec * Handskar + heltäckande klädesl är kvar för dom som ska köra. * Inga lösa saker i bilen, vid inga saker som kan flyga runt om något händer. * Mins 3 punktsbälte * samt att bilen ska vara gödkänd ifrån bilprovningen. * För er som vill ha ström till billjud, finns det att lösa. Mot 50kr. (kablar med tages själva) * Tidtagning för dem som kör.
Arrangörer: SRIF Dragracing STREETRACERS SKÅNE RACE 4 FUN
Har det någongång körts på Meca Raceway utan tidtagning? Har jag aldrig varit med om och Meca är som mitt andra hem.
Du vet att ditt andra hem inte heter Meca Raceway mer va?
Jag har med kört utan gran men med tidtagning. 9,3s med TTn, rätt ok Slog kollegans Cheva Bel Air med 400+ hk (han missade en växel, haha)
Det känner jag till. Men har hetat Meca så länge och har varit där massor sen starten så det sitter i ännu.. tog ett par år för mig att inte kalla veidec Festival för Sko uno, nu säger jag bara Mantorp :p