Tackar till båda, nej det är inte så mycket, det var trevligt när flickvännen slutade sitta och kolla på och faktiskt gjorde något idag, har hänt rätt mycket ändå, har tagit bort broms-servon samt alla pedaler, bälten, handbroms, alla dörr fästen, och fick även hem min efterlängtade varm lufts pistol, så flickvännen lärde sig snabbt hur man skrapade bort assfalts plattor så nu är halva sidan bort skrapad, och själv började jag köra med stål borr, så imorgon kommer det upp bilder på alla äckliga rosthål samt nedslipning inuti bilen!
Kommer bli riktigt bra det här! Tycker att utgångsbilen redan är fet! Menar inget illa eller nedtryckande nu, men är det inte lite ''riskabelt'' att ha en busbil med turbo och bakhjulsdrift samt en bil som man lägger ner så mycket tid på, som första bil efter att man precis tagit körkort?
Hehe tackar, jo den var riktigt fet från början med, Tänkte att under tiden man bygger denna så kanske man kan turbo konventera en vanlig gl, eller liknande vid sidan av, så man kan lära sig lite mer, och om jag nu har råd till körkortet innan vintern så blir det ju att man leker lite med 244'an med, men kan lova er alla att jag kommer öva med andra bilar innan jag ger mig ut o leker med denna! Har även som liten tanke att kunna ställa ut bilen på träffar nästa år
hehe vart ute lite i garaget idag, tog bort handbroms vaijern och kollade upp vilka av hålen innuti bilen som verkligen var igenom karossen, blev en rällativt stor känsla när man fick se att dom 2 ''större'' hålen inte var genom gående, men funderar på att lappa över plåt där ändå, tråkigaste delen är att jag har flusstråd i min svetts.. men har börjat komma ifund om hur de verkligen funkar.. så börjar bli bättre på skiten!
Vist hål i golv och sånt kan väl gå ann. Men att svetsa på tex. karrossbräddning och få det till kattskit och sedan snygga till det med 1kg spackel är ren idioti enligt mig. Men det är bara min åsikt.