2905
Sök

Highway-stories? Vad tror ni?

2 Inlägg
28 augusti 2010
Trådstartare
There are many films. Which is about fast cars and motorcycles .. but the question is, all or just one?

http://vimeo.com/14487231

www.highway-stories.com

highway-stories Crew

155 Inlägg
28 augusti 2010
Och vad är det här? Vad jag tror, dumt onödigt och livsfarligt.
Det är vad jag tror. Finns ett land som heter tyskland. Där kan man köra fort på motorvägen och finns en viss bana. Så jävla onödigt att köra fort bland andra oskyldiga bilister.

För det är väl vad det handlar om lr hur?

stray dog
197 Inlägg
29 augusti 2010
highway-stories skrev:
There are many films. Which is about fast cars and motorcycles .. but the question is, all or just one?

http://vimeo.com/14487231

www.highway-stories.com

Jag loggar tom in för att säga att jag INTE är imponerad.. För det där är ärligt talat inte så häftigt. Faktiskt.
Spela tuff? fail.

......... att jag ens orkar bry mig......

R1 driver!
5 128 Inlägg
29 augusti 2010
Detta är ju inte värre än Ghostrider och get away in stockholm

8 250 Inlägg
29 augusti 2010
En trailer på 28 sekunder som till över 70% består av reklam för hemsidan inte innehåller någonting = inte impad alls än så länge. Åka fort med bil / mc på allmän väg och bli jagad av polis... Hmmm... Känns vagt bekant på nåt vis... som om det redan fanns folk i huvudstaden som gjort filmer på samma tema i många år...

Men om vi skippar sarkasmer och övergår i klartext: Vi (bilhobbyn i stort) behöver inte fler getaway wannabe-gäng som skapar dålig reklam för oss.

81 Inlägg
29 augusti 2010
Löjligt och egoistiskt ! Åk till en motorbana i stället och kör av er!
Senast redigerat av Mr_Muscle (29 augusti 2010)

Stockholm
383 Inlägg
16 december 2010
händer det nåt mer med filmen tro?

Projekt:
Volvo V70 RWD Corvette Projekt
Sponsorer:
| KLracing | AutoStripe | XmXbygg | Esson Tuning | Raidopower | Mr Tuning |

Stockholm
383 Inlägg
16 december 2010
Marlboroman skrev:
En trailer på 28 sekunder som till över 70% består av reklam för hemsidan inte innehåller någonting = inte impad alls än så länge. Åka fort med bil / mc på allmän väg och bli jagad av polis... Hmmm... Känns vagt bekant på nåt vis... som om det redan fanns folk i huvudstaden som gjort filmer på samma tema i många år...

Men om vi skippar sarkasmer och övergår i klartext: Vi (bilhobbyn i stort) behöver inte fler getaway wannabe-gäng som skapar dålig reklam för oss.

(Dålig reklam för oss) "Sverige" drar verkligen alla över en kant! elr vadå? hmm 
haha..

Projekt:
Sponsorer:

106 Inlägg
17 december 2010
hahah tönt

Stockholm
383 Inlägg
17 december 2010
birgppa skrev:
hahah tönt

cool mm för du är så cool...

Projekt:
Sponsorer:

volvoraggare
4 776 Inlägg
17 december 2010
sämsta skiten jag sätt

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer

KHRacing
17 december 2010
Reklam: se trådskaparens nick.
tag bort

A small step for Sloth, a giant leap for Slothkind
3 929 Inlägg
17 december 2010
Redigt töntigt må jag säga.
Behövs inte fler coola boys som kan köra jätte fort!

Kolla gärna in min garage tråd - Garaget Zoo! - http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=203067

Streets Of Sundsvall Crew
482 Inlägg
17 december 2010
äch förfan jag kommer glo körpå tummen upp

Hasse Nitr00x Andersson
https://joyride.cc

106 Inlägg
17 december 2010
Patris skrev:
birgppa skrev:
hahah tönt

känner en viss ironi i din kommentar. Vad grundar du den på?

482 Inlägg
17 december 2010
birgppa skrev:
Patris skrev:
birgppa skrev:
hahah tönt

Jag gissade på att det är din töntiga kommentar som ironiskt nog innehöll ordet tönt han syftar på...
Senast redigerat av Nitr00x (17 december 2010)

Hasse Nitr00x Andersson

106 Inlägg
17 december 2010
Nitr00x skrev:
birgppa skrev:
Patris skrev:

Jag gissade på att det är din töntiga kommentar som ironiskt nog innehöll ordet tönt han syftar på...

Det är just vad personen är, en tönt. Det är inte coolt att åka fort bland folk, kalla mig moraltant - tills den här blådåren klyver familjebilen i 300 blås! Trodde moderatorers uppgift var att hålla trådar on topic, men tydligen var det tvärt om. Visar ju bara vilken klass det här forumet håller...

482 Inlägg
17 december 2010
birgppa skrev:
Nitr00x skrev:
birgppa skrev:

Det är just vad personen är, en tönt. Det är inte coolt att åka fort bland folk, kalla mig moraltant - tills den här blådåren klyver familjebilen i 300 blås! Trodde moderatorers uppgift var att hålla trådar on topic, men tydligen var det tvärt om. Visar ju bara vilken klass det här forumet håller...

Bra där då har du framfört din åsikt både om filmen och om forumet om du inte har något mer att tillföra så ber jag dig att lämna tråden och kanske även forumet då det inte värkar vara något för dig?

Jag tycker iaf det ser ut att vara en film som tilltalar mig och hoppas det blir nått av detta men kasta ut en ny trailer med mer material för denna var i kortaste laget

Måste förtydliga en sak ang ditt tidigare inlägg Jag är då allså INTE moderator för dethär forumet
Senast redigerat av Nitr00x (17 december 2010)

Hasse Nitr00x Andersson

106 Inlägg
17 december 2010
Nitr00x skrev:
Måste förtydliga en sak ang ditt tidigare inlägg Jag är då allså INTE moderator för dethär forumet

Okej men det var ju en himla tur, tänk om en moderator för just det här forumet hade struntat i riktlinjer. Nu var ju du inte moderator för det här forumet så det gör ju ingenting.. Ibland tvekar jag på garaget.org nitr00x men någon gång ibland visar sig en faktiskt lite tuff bil sig bland alla förbannade volvos. Antar att vi storstadsfolk aldrig riktigt förstått oss på charmen med gamla risiga volvo bilar.

TS, om du måste köra fort gör det på natten istället, det funkar för mig iaf.

4 005 Inlägg
17 december 2010
men han kör ju inte på motorvägen ens.... påfart smile

Sök