Riktigt snyggt! är det bilden som lurar eller är passformen på bakbreddarna helt åt h******? xD
Dom är heeeeeeelt åt h******! Varnar er för att köpa delar från J-spec.se om ni vill ha delar som bara skall ha bra passform. Har inte lyckats få någonting från dom med bra passform ännu. Nästa gång lägger ja hellre nån tusenlapp till så man slipper sånt här. Man lär sig på sina misstag Tackar tackar.
Riktigt snyggt! är det bilden som lurar eller är passformen på bakbreddarna helt åt h******? xD
Dom är heeeeeeelt åt h******! Varnar er för att köpa delar från J-spec.se om ni vill ha delar som bara skall ha bra passform. Har inte lyckats få någonting från dom med bra passform ännu. Nästa gång lägger ja hellre nån tusenlapp till så man slipper sånt här. Man lär sig på sina misstag Tackar tackar.
Ajdå! Känner mig nervös nu, mina breddare har kommit ifrån J-spec, ska hämta dom imorgon :o
Ajdå! Känner mig nervös nu, mina breddare har kommit ifrån J-spec, ska hämta dom imorgon :o
Kom gärna med ett inlägg om hur din passform är när du provat hänga på dom på bilen. Mycket nyfiken om det bara är jag som har otur hela tiden eller ifall dom jävlas med mig
Kom gärna med ett inlägg om hur din passform är när du provat hänga på dom på bilen. Mycket nyfiken om det bara är jag som har otur hela tiden eller ifall dom jävlas med mig
Hehe okej, det ska jag göra. Lackar ju om det inte är bra passform bak iallafall, dom förra jag hade var skit bra passform bak men får väl se
Sådär sandklef hämtade mina breddare ifrån J-spec nyss. Ska lägga upp lite bilder, är SKIT nöjd!!! .... NOOOOT! fyfan alltså xD Här vet jag inte hur dom tänkte :S
Där ser man. Inte bara jag som känner mig lurad då med andra ord. !!! Fyfan vad tråkigt. Det blir ju så mycket mer arbete. Och sen att dom inte svarar när man försöker få tag på dom är ju inte heller ett stort plus enligt mig. Känns som ett ganska oseriöst företag som skiter i sina kunder fullständigt. Och det är nog inte bara vi två.
Jo håller med, jävligt dålig av dom. Har sett många sånna trådar om j-spec, dom tappar ju sjukt mycket kunder såhär, att dom inte ändrar på sig tycker jag är konstigt.
Jo håller med, jävligt dålig av dom. Har sett många sånna trådar om j-spec, dom tappar ju sjukt mycket kunder såhär, att dom inte ändrar på sig tycker jag är konstigt.
Ja. Jag tror inte att dom har så lång tid kvar i den här branchen. dom kommer nog sakta men säkert att kursa. Iaf om dom fortsätter såhär.
ser ut att bli ett intressant projekt då jag är lite sugen på s13 snart också..men synd med passformen från J-spec..men som många andra säger så har det varit mycket strul med J-spec...
Blev inte så mycket gjort idag som jag hade tänkt mig mer än det här. Var även tvungen att flytta ett fäste i fronten och flytta fram huven lite. Nu har jag lite större hjulhus iaf så jag slipper tänka på det sen när fälgarna skall på
Fyfan så snyggt det blir! Ingen liten snurra heller Men måste fråga hur du gjorde med framskärmarna, glipan mellan huven och skärmarna har helt fastnat där