Tänkte bara kolla hur magnetventilen ska vara inkopplad, då min bil har varit på verkstad och min flickvän körde hem den igår. Idag när jag testade bilen så tryckte jag platta matta och kom utan problem upp i 2bars laddtryck vilket inte är att rekomendera har jag hört haha
Så ska kolla om magnetventilen sitter rätt, har 3 anslutningar "gul-blå-röd" så vilken ska vilken slang?
jaa jo, men har inte betalat eller nåt och tänkte lösa det smidigt själv.
Och har kollat igenom med ficklampa och kan inte hitta en enda lös slang så därför tänkte jag att MV kan vara felkopplad... skadar ju inte att kolla det bara
hmm?? brukar inte både slangen och magnetventilen va färgmärkta?? har för mig att jag såg det på en 850 turbo jag pilla med.. Alltså det SKA inte gå att sätta slangarna fel.
hmm?? brukar inte både slangen och magnetventilen va färgmärkta?? har för mig att jag såg det på en 850 turbo jag pilla med.. Alltså det SKA inte gå att sätta slangarna fel.
haha hmm i sånna fall är mina slangar så skitiga så det inte syns