3272
Sök

Eftersnack: Anderstorp 1/9

80 Inlägg
2 september 2010
Trådstartare
Det vart ju lite trevlig körning igen på Anderstorp. Hade roligt men var inte helt nöjd med bilen, fick ingen riktig känsla för den igår. Blev några nya ansikten, skoj. Hoppas fler är sugna så att vi kan fortsätta med fler tränings tillfällen nästa år.

lite OF: Hade en silvrig e90 med svart bagagelucka framför mig på väg till banan som gjorde en snygg "manöver". Hade gärna sett dig på banan, verkar ha bra koll på bilen.

Nån som vet hur det gick med 242? Såg kardanen ligga på baken men hur omfattande blev det? Väldigt synd, såg ju riktigt go ut.

En sak till, nån som har lite förslag på hur ni skulle vilja utveckla träningen (ifh drift biten) för att det ska bli bättre och få mer folk. Skulle gärna vilja ha lite ideer som jag kan presentera för ARC.

29 Inlägg
2 september 2010
Det var en mycket trevlig kväll, surt med vädret bara. Gillade verkligen banan:) den var ju som gjord för drifting. Lär göra återbesök där nere!! Är nog som dom flesta inte helt nöjd med sin bil (sandfålls magneten).
Trevligt och träffa lite likasinnade folk också. Hoppas det blir fler körningar där nästa år, hade hemst gärna sett en heldag på nån helg.

det enda negativa jag kan komma på är vädret som man tyvärr inte kan skylla på nån, och jag som lyckades köra fast två gånger!!

686 Inlägg
3 september 2010
TGR skrev:
Det vart ju lite trevlig körning igen på Anderstorp. Hade roligt men var inte helt nöjd med bilen, fick ingen riktig känsla för den igår. Blev några nya ansikten, skoj. Hoppas fler är sugna så att vi kan fortsätta med fler tränings tillfällen nästa år.

lite OF: Hade en silvrig e90 med svart bagagelucka framför mig på väg till banan som gjorde en snygg "manöver". Hade gärna sett dig på banan, verkar ha bra koll på bilen.

Nån som vet hur det gick med 242? Såg kardanen ligga på baken men hur omfattande blev det? Väldigt synd, såg ju riktigt go ut.

En sak till, nån som har lite förslag på hur ni skulle vilja utveckla träningen (ifh drift biten) för att det ska bli bättre och få mer folk. Skulle gärna vilja ha lite ideer som jag kan presentera för ARC.

Tjena Tjena va mig me min e90 du mena. ja du nästa gång blir det nog att dra ut på banan. hade tyvär inte hinnit skaffa fram andra däck annars hade man åkte ut... Men va och kollade på banan så vart man nöjd, fanns en del bilar och det e man glad för.  ja e självklart på nästa år med tycker det låter som en riktigt bra ide. kom gärna te gislaved 11sept då bjuder man kanske på lite mer däckrök.

RushRacing

80 Inlägg
3 september 2010
Trådstartare
Juppjupp: Kan förstå det, en annan hade ju vart vröl förbannad. Man är ju rätt taggad när man åker ut.

alex84: Gillar oxå den lilla slinga, tekniskt krävande. Ypperlig till drifting. Din verkar ju orka iaf, hehe. Kan lägga upp en heldag som förslag.

white--rr: Bara å börja samla på sig under vintern nu då samt nån mer uppsättning fälgar. Kan nog tyvärr inte komma ner, vad är det då?

Vad tror ni om att köra typ en konbana varannan träning längre ner på asfalts plätten? Dom tillfällena blir det ju 3 timmmars träning. Skulle det vara intressant?

3 Inlägg
3 september 2010
Riktigt roligt i onsdagskväll big_smile Det var dock inte karden utan ingåendeaxel i hela klumpen!! pinjongaxeln!! Synd som fan men det är snart fixat!!!big_smile Hoppas det blir fler körtillfällen!!

29 Inlägg
4 september 2010
TGR skrev:
Juppjupp: Kan förstå det, en annan hade ju vart vröl förbannad. Man är ju rätt taggad när man åker ut.

alex84: Gillar oxå den lilla slinga, tekniskt krävande. Ypperlig till drifting. Din verkar ju orka iaf, hehe. Kan lägga upp en heldag som förslag.

white--rr: Bara å börja samla på sig under vintern nu då samt nån mer uppsättning fälgar. Kan nog tyvärr inte komma ner, vad är det då?

Vad tror ni om att köra typ en konbana varannan träning längre ner på asfalts plätten? Dom tillfällena blir det ju 3 timmmars träning. Skulle det vara intressant?

Tror att en konbana hade vart rätt kul men var inte belägningen väldigt ojämn längst ner?? rullade ner en gång och jag tyckte det var väldigt mycket skarvar och små gupp.

80 Inlägg
4 september 2010
Trådstartare
Det finns några sämre ställen på plätten men man borde kunna få till en vettig bana ändå.

Bagge_turbo: Gött att höra att den är snart back on track. Målet är väl att kunna få till mer regelbundna körningar.

Tjofs Media/MaxxStreet
2 362 Inlägg
7 september 2010
alex84 skrev:
TGR skrev:

Tror att en konbana hade vart rätt kul men var inte belägningen väldigt ojämn längst ner?? rullade ner en gång och jag tyckte det var väldigt mycket skarvar och små gupp.

Klarade dom leka runt på den platsen där under Gumball 3000 så klarar ni nog det med smile

http://tjofsmedia.se/images/motorevenemang/2010/gumball3000_anderstorp/images/gumball3000_176.jpg

MaxxStreet - För gatbilar och drifting
Tjofs Media - Foto/Video/Grafik

686 Inlägg
8 september 2010
hade vart kul om man gjorde upp en lite mindre driftingbana på denn platsen.. tror de hade vart lite roligare.

RushRacing

1 271 Inlägg
8 september 2010
där nere har man lekt ett å tal gånger tongue går sladda sket bra där

80 Inlägg
8 september 2010
Trådstartare
låter som flera är sugna på en "konbana", ska lägga detta som förslag.

1 271 Inlägg
8 september 2010
TGR skrev:
låter som flera är sugna på en "konbana", ska lägga detta som förslag.

låter bra det

3 Inlägg
12 september 2010
Konbana hade varit kul men måste bli mera drifting !! big_smile

80 Inlägg
14 september 2010
Trådstartare
isf blir "konbanan" bara för driftarna

3 Inlägg
14 september 2010
Jo jo men menar att det skulle vara roligt med mera bandrifting,, låånga roliga böjar big_smile

686 Inlägg
15 september 2010
ja sj vill inte ge mig ut på banan för chansen finns att man smäller i en väg och då e det inte kul då försäkringen ej täcker bankörning. tycker den platsen där gumball driftarna driftade är perfekt för då kan man göra olika banor och mkt roligare när man får kontrolera bilen mkt oftare

RushRacing

80 Inlägg
16 september 2010
Trådstartare
Därför tänkte jag man kunde köra varannan gång konbana och bana. För då får man varierande träning som borde tilltala dom flesta. Fördelen med en konbana är att man göra om banan lite som man vill.

Sök