CruiZin skrev:
Det är mörkt. Jag smyger bland sliptrissor, minikompressorer, trailerlås och bättringsfärg. Det fanns dagar, då jag älskade mitt liv. Men nu är ingenting som det var förr, ingenting är sig likt. Spänningen stiger när jag hör ett stort kras och sedan ett skrik och sedan tystnad. Ett mörkt ljud av tragisk död. Det glädjer mig. En ute och kanske en annan skadad. Mina chanser höjdes nyss. Jag riktar återigen min uppmärksamhet längs med dom kalla raderna av kvalitets produkter. Och så slår det mig, jag är iaktagen! Hivar mig själv i en halvcirkel rakt in åt höger i en rad av olika slutrör och annat tjaffs. Hör stegen komma bakom mig precis runt hörnet, och snabbt som attan slänger jag på mig min förklädnad;
http://www.biltema.se/ProductImages/47/ … -724_l.jpgNu ser jag ut som en gammal dam. Jag låtsas att jag har ryggskott och går hukande mot stegen som snart är framme.
- "VART ÄR HAN!?" skriker killen i 25 års åldern.
- "Jag har inte sett någon..." svarar jag med min mogna kvinnoröst.
- "Okej, damen får ursäkta." säger han och tränger sig förbi mig.
Vilket misstag. Jag vänder mig blixtsnabbt och skuttar likt en hopplös groda rätt mot honom med en kniv ur mitt;
http://i38.tinypic.com/ao5jti.pngOjojoj vilken skada. Skulle inte förvåna mig om dom baserade karaktären "Nästan huvudlöse Nick" i Harry Potter på denna killen. Har är ute. Två borta, sex kvar.
Med höjt självförtroende behåller jag min peruk förklädnad och tycker att jag ser ut som en anständig äldre dam. Känner mig lång och stolt. Jag lommar vidare mellan raderna utan större försiktighet och får syn på två typer till, dom verkar ha gått ihop. Dom får syn på mig i nästa ögonblick och inleder en galen rush mot mig som bara kan jämföras med kvinnor som går på underklädesrea. Men detta skrämmer inte mig och jag drar fram 2 klubbor ur mitt;
http://www.biltema.se/ProductImages/45/ … -267_l.jpgFörödande mördarklubbor av DESTRUCTION!!! Dessa svingas mot tinningen på mina motståndare med galet hulkenursinne och dom går ner snabbare än en lodis som hittat en tjuga. Fyra kvar. Stoppar tillbaka klubborna och traskar vidare. Sen hör jag hur någon skriker. En kille har klättrat upp på en hylla och har ett signalhorn (!!!) som han tutar med samtidigt. Vilken dumfan som väljer ett signalhorn. Han skriker att resterande personer ska samlas i ett mindre krigsslag under och runt hyllan där han är. Snabbt som katten hivar jag iväg ännu en kniv som tränger in i skallbenet och separerar hans hjärnhalvor ytterligare. Han är avliden innan han faller ner på marken med ljudet av en säck potatis. Tre återstående offer.
Jag tar ett inrednings-snöre som håller upp en reklamskylt och binder fast en kniv under skon så att endast bladet sticker ut där fram. Jag går beslutsamt mot hyllan där han tutade. Väl framme så ställer jag mig och väntar med cool stil, så som dom i Grease. Då ser jag han. Den största jäkla anabola typen jag någonsin skådat. Han kommer gående med ett flin.
- "Jag har följt dig" säger han. "Jag har dödat dom andra så det är bara du och jag nu."
Med adrenalin i blodet och en gripande avsky för detta muskelmonster springer jag fram och hoppar. Jag får till en FLYING-SPINNING-TARZAN-JUJITSU med inbyggd DROPKICK rätt på halspulsådern. Kniven + mina awesome moves = SUCCES!
Jag har segrat.
(för er som sett detta svaret på tyskstuk.de så beror det på att jag skrivit det där med, så jag har inte snott det)