Streetfreak skrev:
Vettemannen skrev:
Cuefa skrev:
Helt sant.
Ångrar att jag aldrig åkt på PM alla dessa år man haft möjlighet...
Du vet inte vad du missat. Det är en otrolig upplevelse. Man kan vara in i stan och kolla bilar, sedan tar man en tur till Autoteck och kollar in deras jänkebilsverkstad med alla deras projekt. På kvällen är det enormt drag ute på Hälla (ett köpcenter i Västerås) där det samlas väldigt många bilar och där dom har en laglig burnsträcka. Grabbarna på Autotech jobbar gratis dygnet runt och lagar havererade jänkebilar, man behöver bara betala delarna. Väldigt snyggt gjort. Så jag kommer att sakna Power Meet otroligt mycket om det nu är slut som Kjelle Power påstår. Men sista ordet är nog inte sagt. 2017 är ett jubileumsår som Kjelle kanske vill uppleva, Power Meet fyller då 40 år som event.
Nu höll jag på att glömma Johannisbergs flygplats där den stora marknaden är och inte minst 5000-6000 jänkebilar i långa rader!!!!
/Benny
Ja Benny du höll på glömma skriva nåt om Power Big Meet!! Med bilutställning, bilbedömning och swapmeet.
Allt det andra du skrev om ordnas ju inte av Power.Jag har varit på Big Meet sen det var i jönköping
Nej, jag vet det men jag skrev som jag gjorde bara för att försöka ge Cuefa lite att tänka på till nästa år. Jag vill gärna ha en helhetsupplevelse, inte bara Joberg, inte bara det andra utan lite av varje. Som sagt en helhetsupplevelse.
/Benny
Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!