Laddar upp en bild som visar ganska bra hur STCC Finalen slutade för Fredrik och BioGas.se Dom kämpade hårt men föll på mållinjen mot ett lika hårt kämpande Cheva-Team.
Laddar upp en bild som visar ganska bra hur STCC Finalen slutade för Fredrik och BioGas.se Dom kämpade hårt men föll på mållinjen mot ett lika hårt kämpande Cheva-Team.
En fin dag, en trimmad Volvo på Tierps Arena!!!! En bra bild!
/Benny
Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!! Min youtubekanal!
En fin dag, en trimmad Volvo på Tierps Arena!!!! En bra bild!
/Benny
Tack så mycket
Satan vad den gick och lät den Volvon!
Var det Volvoturbo eller hade den V8:a??
/Benny
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!! Min youtubekanal!
Rc6 1402 byggd av ASEA 1986 lämnade fabriken i SJ:s oranga färger, lackades blå på 1990-talet.. och lackades svart i år 2011.. Efekten är på 3.600 kw, och den väger 76 ton... jag gillar den svarta färgen, lite flames och ett par klistermärken med hackspeten Mr HORSEPOWER + lite produkter från MOONeyes skulle göra sig bra.. sen så har man ett Hot Rod-lok !!
Senast redigerat av Hot_Rod_Nisse (1 oktober 2011)