Den där bilden skulle du kunna jobba mer på.Ta bort stolparna och annat ointresant och kanske fixa himlen lite lätt. Jag menar att den har ju ändå potential.
Följd frågan är ju vad man måste jobba med eller vem måste ma känna för att köra dessa små fina Gokarts?
hehe. Vi fick köra en R-cup scirocco också. Den var galet kul! Har aldrig haft så kul med en bil alltså! Farsan jobbar som marknadschef för svenska skidförbundet och VW är huvudsponsor för Ski-team Sweden. Så de var alla sammarbetspartners osv som var bjunda.
Den där bilden skulle du kunna jobba mer på.Ta bort stolparna och annat ointresant och kanske fixa himlen lite lätt. Jag menar att den har ju ändå potential.
hehe , jasså det tycker du! håller faktiskt med , men är inte så jävlig i photoshop så ja försöker mig inte på det nu
hehe , jasså det tycker du! håller faktiskt med , men är inte så jävlig i photoshop så ja försöker mig inte på det nu
Har du en raw fil på den så kan ja pilla lite på den om du vill?
Skickar upp en M3a så länge.Det var ett tag sen jag visade någon BMW
Dom gjorde fantastiska bilar på slutet men då hade dom safe kört på samma kaross typ 10år, de går ju inte. Men jag hoppas dom hinner göra några ex av konceptet phoenix innan de är slut!
Vill du berätta om din bil på Passionforcars.org? Konkta mig via mail nedan. PassionForCars.org
robin@passionforcars.org