Tokken skrev:
sviv skrev:
Nitromast skrev:
fan du lär ju skämta, de är ju samma steg.
O en annan betalade för de dyrare av dem...
Blir att göra mer research inför nästa inköp med andra ord...
Men då i princip så borde det gå att länka ihop ett SPL dynamics och ett Zachry 1500D utan vidare problem?
det går nog säkert men om nåt skulle gå sönder så riskerar man ju att inte få nåt på garantin för även om det e samma steg så skulle butiken inte ta på sig det för enligt dom så e det ju inte samma steg.
Vääääldigt modigt att skriva att det är EXAKT samma steg under locket.. Källa på det?
Kan inte du som har tillgång till spl ice 1500D skruva upp det och lägga ut bild här och så ska vi nog kunna hitta någon som har ett zachry r1500 som gör samma sak
bilderna jag visade upp kommer från många timmars sökning på google så det e klart att det kan va så att någon lagt ut en bild på ett zachry på spl kartong men det e inte troligt
svar på att det skulle skilja på komponent val i dom båda förefaller inte troligt för det är två ganska billiga slutsteg
jag är modig av mig men det är inte bara de jag har servat många bilslutsteg och sett vad dom innehåller så jag vet vad jag pratar om jag behöver inte ha någon mer källa än mina egna ögon
jag kan förövrigt berätta att Mutant Ascension 1 som ni säljer och mitt gas silver c1 är 100% lika dom med
som sagt det är inte så lätt att förstå sånt här när man som du e helt insnöad på spl försök ist att öppna sinnena
det är väldigt sällan ett företag har all tillverkning hos sig själv ofta beställs det färdigt från nå kina/tailand
jag kan även påstå att sound magus har samma grejer i sina steg
så här är det nu om du inte kan ta fram fakta/bilder på att det jag vet/har sett är falskt så är det så här jag är inte ute efter att lura folk jag skriver bara ner vad jag hittat och just nu så säger jag bara
BESTÄLL ZACHRY R1500 FRÅN LJUDIA ISTÄLLET FÄR SPL ICE 1500D om ni är ute efter ett prisvärt steg