6 september 2010
Trådstartare
iron_angel skrev:
Hm jag tror minsann att det har spårat ur lite men bra att man reder ut vad som är rätt eller fel. Jag kör iallafall på den oljan som rekomenderats till min bil(Valvoline Synpower 5W/30 Longlife) som jag chippat för ett tag sedan. Det är inget problem den kyler å smörjer galant och inte oxiderar den heller ell lämnar fula avlagringar. Tändstiften är samma som monteras orginal då det kan bli problem med anrdra stift i allafall i min bil. Men lycka till ännu en gång med ditt bilbygge ser fram emot att följa det
Tack för visat intresse och redde upp tråden lite som spårade ur hehe.. Köpte allt idag och allt är fixat går bra nu tycker jag:)
Blev castrol 5-40 olja helsyntetisk, oljefilter och stift på mekonomenm, sedan faktiskt blev det sportluftfilter och lite bygge av biltemas adapter och filter, hört att dom ska fungera helt okej ett litet tag så få börja så tills pengarna kommer in
får lägga upp bilder på bilen snart och skapar nog en projekttråd framöver:) , där det kommer vara lite ljudbygge, motivlackering invändigt (om bror skapar sig lite tid!) , och mycket mer!
Made by myself, always going to thank my Dad, Brother, Mother and all my Friends for all Support to my projects!