12 september 2010
Trådstartare
Startar denna eftersnackstråd med vemod.
Kopierar mitt inlägg på SOSC:
Nä ja är nöjd med träffen som träff men som alla skriver.. Den IDIOTI och Jaga snuten för att den faktiskt bara gör sitt jobb. Polarn plockades in o civilbilen pga någon anledning som ja inte vet idag. Men jag tror inte han tyckte det var så jävla roligt när alla var på denna bil..
Satt och försökte se hur åldern låg i kravalgänget igår och 75% av dem är inte över 18 ens (ögonbedömt).. Så i detta fall skall vi inte ens gnälla på snuten för att förstöra för oss, det är inte dem som tar med sig dessa "puckon" utan dem åker tyvärr dit med någon bil och super och svinar.
Personligen var ja och 5 till för sosc i birsta redan vid 20:20 och trodde att nu kommer vi först.. Men vi hade FETT fel, det var redan igång med ca 20-30 bilar uppställda med mycket folk.. Sen ökade antalet mycket fort. Fyrkanten var uppställd redan innan 21:00 och min känsla var att nu avslutar vi Sommaren och välkomnar Hösten. Men då blir det SKIT istället.
Ja snackade med en av poliserna och han sa som så att det är kanon med dessa träffar och att vi träffas och snackar och ha kul och att vissa busar det får man räkna med. Det som polisen stör sig på är allt svineri, fylla mm. Samt förstörelsen av deras bilar såg dem extremt ALLVARLIGT på
Och ja kan hålla med polisen i detta fall..
Senast redigerat av Braweheart (12 september 2010)
Roger M --- VOLVO 240 DL -83 "LILLABLÅ" ---
www.braweheartsfoto.se
"You can take my life, but you can never take my freedom!!!"