Istället kommer en sandwitch adapter från Depo racing som beställdes idag.
Sen har jag lyckas får bort alla däckrester från höger framskärm och halva fronten, men det var ett jävla jobb! Sen tyvärr har jag hittat vissa små stenskott i lacken, innan träffen hade jag ett endaste stenskott, nu har jag en del till! man blir ledsen i ögonen när sånt händer.
Sen något positivt, kopierar vad jag fick se på facebook igår.
Hellbergs Bilvård AB GRATTIS säger vi till Kristofer Emanuelsson, du får ett presentkort på 1000:- att nyttja på bilvård hos oss. :-)
Sen kom jag på att jag har ju fått lackskador från garaget jag har stått i. Det har droppat från taket nu när snön har smält undan, har försökt att köra med rubbing, vax jag det mest men det försvinner inte. Så det sitter djupt i lacken. Så har nu kontaktat Stockholms parkering och dom verkar kanske ta på sig en omlack av huven.
Körde hem från raffe igår och tryckte plattan i mattan och då small det till och bilen gick som en påse skit. Så plockade ner HKS dumpen idag och det låg bara en massa plastbitar där, så nu åker den dumpen åt helvete! var ju en som sålde den till mig och påstod att den var äkta, men icke. Så jag fick tillbaka pengarna och fick behålla HKS dumpen, så man kan säga att jag har inte förlorat några pengar på skiten!
Så nu har jag monterat tillbaka original dumpen och bilen funkar som den ska.
När jag berättade detta för polaren sa han att han hade en Greddy type RZ dump som han skulle sälja.
Var på Elmia igår och tittade runt lite och hittade lite saker till supran.
Blev ett Snap-off nav från D2
Sen blev det ett rattnav med, men det hade dom inte på plats så det skickas nästa vecka. Dock vet jag inte hur mycket detta kommer bygga ut, tror navet är 10 cm och snapp off är 6 cm så det kommer bli en icke byggande moca ratt, men får se när jag har fått navet hur det kommer se ut.
Varför ska du ha dumpen så nära insuget som möjligt ? Hade dom mycket saker till supra på elmia? Funderar på att åka dit imorgon isf.
Mvh calle
Dumpens optimala plats är så nära insuget som möjligt, du får bättre respons från turbon vad jag har förstått det som. Nån annan får gärna rätta mig om det inte stämmer
Vet inte om det fanns direkt till supra men det var ju en hel del rabbaterade priser och en hel del bilar
Varför ska du ha dumpen så nära insuget som möjligt ? Hade dom mycket saker till supra på elmia? Funderar på att åka dit imorgon isf.
Mvh calle
Dumpens optimala plats är så nära insuget som möjligt, du får bättre respons från turbon vad jag har förstått det som. Nån annan får gärna rätta mig om det inte stämmer
Vet inte om det fanns direkt till supra men det var ju en hel del rabbaterade priser och en hel del bilar
okejokej. borde inte dumpen sitta så nära tryckkällan som möjligt?
jo jag kan tänka mig att det fanns en del fina bilar!