Idag har jag kollat på bromsarna, och det gick över förväntan
Orkar inte skriva till varje bild, så jag drar en lite sammanfattning här. Har kollat över bromsarna och fixat ett hål eller två, och en del överraskningar
Reservhjulet som jag slängde på höger fram
Nu börjar det..
Den funkar bra idag
Se inte så nöjd ut..UFO!
Vänster sida på g
Bort med dig, rassel framkallande skydd
Allt på igen
Aha därför den låter som en stenkross bak när man kör/bromsar
Ser ut som hej kom och hjälp mig..
Nystädat
Var bara tvungen att testa
Hej morgon friss!
Inte så oväntat..
Så på med lite plastic padding liknade
Så har även pratat med läraren på plåten på skolan om att dom skall fixa min tröskel, så han sa att jag skulle ta lite bilder så skulle han se hur dom ska göra
Haha man ser dom inte så bra på bild och det med hjulen är bara ifall pallbockarna skulle ge sig, bilen vilar inte på hjulen med andra ord. Så dum är jag inte
I see, pappa stog med en pallbock i handen när bilden togs sen så stog den fint bredvid domkraften Kollade på bilderna dom är lite svåra att se, dom ska vara blåa med rost på så dom kamoufleras med bilen.
Jahopp då var det dags för en ny bil då, dvs den bilen som jag skulle haft egentligen. Det är min morbrors Audi 100 2,6 -94 som körs av min mormor därför den är ett objekt nu. Han köpte den helt ny -94, sen för några år sen så kunde han inte köra bil längre pga en gammal skada i foten så mormor har den istället.
Det som behövs göras är lite lampor, fixa ett hål i avgasröret och ett fjäderben som jag vet. Sen så fick jag slutstegen som sitter i bilen (har redan basen ) och sen får jag se om jag fixar dörrarna på höger sidan, för pappa vill inte ha så många bilar på uppfarten
Överdraget har vart på sen den är ny så får sen hur skicket på stolarna är sen
Lite att göra
Lite dammsugning och tvätt så är den fin igen..hoppas jag
Sen så tvättade och polerade jag 200an idag och fixat listerna bakom bakdörrarna;)
Fin fin uppdate på 200an ... Hoppas du får ihop kärran, fan jag vill oxå fixa.. min gamla audi 80 jag har e inte värd att börja med... saknar min 100a!! keep upp the good work!
Den grå va faktiskt riktigt skabbig men det syns inte på korten.. Dock inge rost o tala om men skabbigt liksom.,! Den Röda dock såg ut som ny fast den gått nästan 40 000 mil!!.. den saknar jag än idag!!
Den grå va faktiskt riktigt skabbig men det syns inte på korten.. Dock inge rost o tala om men skabbigt liksom.,! Den Röda dock såg ut som ny fast den gått nästan 40 000 mil!!.. den saknar jag än idag!!