WooDMaN skrev:Najs passform på den lådan DJUUUUUUUUP BAAAAAS det gillas.
Tokken skrev:WooDMaN skrev:Najs passform på den lådan DJUUUUUUUUP BAAAAAS det gillas.Japp.. Kommer ju garanterat bli en det drop it low å annat djupbasvilligt. Infected mushroom såklart åsså Yello.
racer-putte skrev:vad äre för bas då .. hdc lr sdd serien
Tokken skrev:qpon skrev:haha, på bilden ser den inte lika stort som i verkligheten. när Robban pekade på hans nya låda var det nåt skåp som stod i vägen men sen förstod man Haha ja jag vet folk som har kylskåp som är mindre än detta.
qpon skrev:haha, på bilden ser den inte lika stort som i verkligheten. när Robban pekade på hans nya låda var det nåt skåp som stod i vägen men sen förstod man
partyvan skrev:Vart kommer detta premiär visas är sugen på 2st aq 18" men vet inte hur dom funkar till musik
PAIN skrev:Tokken skrev:qpon skrev:haha, på bilden ser den inte lika stort som i verkligheten. när Robban pekade på hans nya låda var det nåt skåp som stod i vägen men sen förstod man Haha ja jag vet folk som har kylskåp som är mindre än detta.haha jupp står ett i mitt garage
qpon skrev:PAIN skrev:Tokken skrev:Haha ja jag vet folk som har kylskåp som är mindre än detta.haha jupp står ett i mitt garage hehe, ditt kylskåp är mindre än mina dator högtalare på 2W... nästan najs jobb Robban
PAIN skrev:Tokken skrev:Haha ja jag vet folk som har kylskåp som är mindre än detta.haha jupp står ett i mitt garage
Tokken skrev:Haha ja jag vet folk som har kylskåp som är mindre än detta.