Tjena! tänkte ge mig på att köra med lite grövre rubbing om några dagar men tänkte först fråga vad man ska köra? körde med flytande rubbing förut men tyckte det sög.. det va knappt så det tog något. så finns det något som är ännu grövre man kan köra med?
Tänkte lägga på det med biltemas dubbelhuvudsmaskin..
Sen kan ni även passa på att tipsa om trissor man kan ha till den som funkar till att polera & lägga lackskydd?
Ja det skulle kanske funka.. nån innan har lackat om bilen inte allt för snyggt så det är tokmatt där dom har lackat om.. men där dom inte lackat om och där jag redan har polerat med dubbelhuvudsmaskin är det riktigt bra..
Hur är sonax gula trissor till den maskinen tycker du/ni? Jag har själv kört med dem och 3M´s fastcut (plus?) och jag tycker man får hålla på ett bra tag för att det ska ta ordentligt oavsett varvtal.. Då ska ju ändå fastcut beta av rätt snabbt enligt dem själva..
Hur är sonax gula trissor till den maskinen tycker du/ni? Jag har själv kört med dem och 3M´s fastcut (plus?) och jag tycker man får hålla på ett bra tag för att det ska ta ordentligt oavsett varvtal.. Då ska ju ändå fastcut beta av rätt snabbt enligt dem själva..
problemet ligger mer i maskinen. Du måste köra väldigt länge med den för att den ska orka bryta ner medlet.