Ett bra tips är att få nått i slags gummi i mellan kylen för risken är att det gnider så du får ett hål i ett av kylen o det är inte skoj finns ju såna genomförningar för tex el kylsfläkt
Ett bra tips är att få nått i slags gummi i mellan kylen för risken är att det gnider så du får ett hål i ett av kylen o det är inte skoj finns ju såna genomförningar för tex el kylsfläkt
Tack mannen! Grenröret köpte jag från ukperformance i England och turbon är original än så länge. Men imorrn kanske ett paket dimper in med stort godis!
Lite dåligt med updates, men vill inte lägga upp massa små ovärda grejer... Så jag sparar till ett par större istället!
Har jobbat med det mesta i motorväg på senaste tiden. Efter ett par svängar till våran närmaste bildelsaffär "BRJ", har jag löst adapterproblemen i kylarväg både till kylare och turbon! Nu sitter hela turbopaketet på plats inklusive slangar, och idag stripade jag fast både kylare och elfläkt... Inte mycket kvar nu!
Eftersom det är ganska kass passform på avgasrör man köper så blir jag illa tvungen att bygga om en hel del i avgasväg. Frontpipet pekar rätt ner i backen, vilket inte är skitbra när bilen blir piss-låg.
Därför kapar jag frontpipen i delar och bygger enligt planerna på bilderna nedan:
Kylaren sitter tvärstumt, så det är ingen fara med det! Däremot kommer jag ersätta plaststripesen med något mer värmetåligt, dessutom ska ju kolfiberplattan osv. imellan.