Okej okej du vill att jag berättar! det är något som är runt, med något konstigt svart på som ger en massa onödig rök och svarta spår som förstör vägen
Det är fälgar jag väntar, men fick precis ett samtal om att de är restade och att de inte vet om de får in de alls. Snacka om att jag har motvind med chassiköp...
Nu däremot är det bättre tider! Bilen går nu igång efter ett dygns felsökande och ett paket över förväntan för enlöjlig summa pengar har ramlat in!
Har löst diverse problem så snart börjar jag sikta mot besiktning (igen)! Boven var kamaxelgivaren som inte satt på ordentligt, men nu kan man ju iallafall motorn och dess elsystem utantill.
Plockade av centrumkåpan, så nu får ni låtsas att det är en dyr japansk fälg!
skönt att motorn gick igång! och skitsnygga fälgar! Men hur kunde kamaxelgivaren sitta fel då? För min går väldigt ojämt just nu, så tänkte att dt kanske kan vara det felet på min med ?
Den hade glidit av helt, så saknade gnista. Kolla alla kablar, speciellt de runt tomgångsmotorn... min är urkopplad då den ligger på 2k på tomgång med den ikopplad...
Den hade glidit av helt, så saknade gnista. Kolla alla kablar, speciellt de runt tomgångsmotorn... min är urkopplad då den ligger på 2k på tomgång med den ikopplad...
aha okej. Ska kolla lite mer på det imorgon tackar för tipset